مدیر کل امنیتی و انتظامی استانداری اردبیل:

حمایت از کالای داخلی زمینه قاچاق را کاهش می دهد

۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۱۴:۳۹:۲۵
کد خبر: ۱۱۲۳۶۶۸
حمایت از کالای داخلی زمینه قاچاق را کاهش می دهد
مدیر کل امنیتی و انتظامی استانداری اردبیل حمایت از کالاهای تولید داخل را در کاهش زمینه قاچاق با اهمیت دانست و خواستار تبیین نقش مردم و دستگاههای اجرایی در این راستا شد.

به گزارش برنا،شهریار شیری آراسته در جلسه حمایت از کالای ایرانی تصریح کرد: باید با فرهنگ سازی و جلب مشارکت مردم ، دستگاههای اجرایی و تشکل های فرهنگی و اجتماعی زمینه حمایت از کالای داخلی در بین مردم تقویت شود.

وی بیان کرد: با توجه به وضعیت کشور در خصوص تحریم ها و وجود همسایگان مختلف ، امکان بروز مشکلات اقتصادی از جمله قاچاق وجود دارد و در این خصوص لازم است ساماندهی اقتصادی در کشور به نحو شایسته انجام شود.

شیری اراسته مدیریت گردش کالا در داخل کشور را ضروری دانست و افزود: باید با مدیریت این امر از بروز زمینه هایی که احتمال قاچاق و سودجویی های اقتصادی را فراهم می کند، پرهیزشود.

وی حمایت از کالای ایرانی برای روتق اقتصاد داخلی را ازسوی مردم و ارگان های دولتی ضروری دانست و  بر مشارکت دستگاههای اجرایی در زمینه های مختلف در راستای حمایت از کالای ایرانی تاکید کرد.

مدیر واحد پژوهش صدا و سیمای مرکز اردبیل نیز در این جلسه فرهنگ سازی در زمینه مصرف کالاهای داخلی را از جمله ضرورت های اقدام رسانه ها دانست.

محمدباقر سپهری افزود: صدا و سیمای اردبیل آمادگی اجرای برنامه های مختلف در بخش های اجتماعی ، فرهنگی و رادیو در زمینه حمایت از کالای ایرانی دارد و از تولیدات و پیشنهادات در این خصوص استقبال می کند.

وی با اشاره به نقش مردم نهاد ها در راستای فرهنگ سازی حمایت از کالای ایرانی ، خواستار تقویت ارتباط نهادهای مردمی با صدا و سیما برای اطلاع رسانی و معرفی کالاهای تولید داخل شد.

در این جلسه اعضای تشکل مردم نهاد حوزه حمایت از تولید داخلی معرفی و مشارکت دستگاههای اجرایی با اعضای این نهاد در راستای ترویج کالای ایرانی مورد تاکید قرارگرفت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز