آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان فارس تا اول بهمن ۹۹

۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۱۵:۴۶:۲۵
کد خبر: ۱۱۲۳۷۲۵
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان فارس تا اول بهمن ۹۹
معاون علوم پزشکی شیراز گفت: پس از مدتی دو رقمی بودن تعداد بیماران ورودی به بیمارستان های استان، با بستری ۱۰۰ بیمار جدید در ۲۴ ساعت گذشته، هم اکنون ۵۳۱ نفر مبتلا به کرونا بستری هستند.

به گزارش برنا؛ دکتر عبدالرسول همتی بعد از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران از انجام بیش از ۵۹۰ هزار مورد تست در آزمایشگاه‌های تشخیصی مولکولی استان از ابتدای شیوع این بیماری تا امروز، یکم بهمن خبر داد و افزود: بر اساس آخرین بررسی‌ها، ابتلای ۱۶۶ هزار و ۵۵۹ بیمار به قطعیت رسیده است.

وی همچنین با اعلام موارد بیماران مثبت یا مشکوک علامت دار که در مراکز درمانی استان بستری هستند، عنوان کرد: ۸۹ بیمار به دلیل وخامت شرایط جسمی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری بوده و خدمات درمانی دریافت می‌کنند.

او در ادامه با آرزوی سلامتی برای تمامی مبتلایان، از بهبودی ۱۶۱ هزار و ۱۶۴ مبتلا به کرونا ویروس در فارس خبر داد که از بیمارستان‌ها ترخیص شده و یا از ایزوله خانگی خارج شده‌اند.

دکتر همتی اظهار کرد: متأسفانه با جان باختن دو هم استانی دیگر طی روز گذشته تاکنون، مجموع آمار جان باختگان این بیماری در استان از ابتدای شیوع تاکنون به سه هزار و ۹۷ نفر رسیده است.

معاون بهداشت دانشگاه با تاکید بر عزم جدی همگانی برای رعایت اصول بهداشتی و پرهیز از ساده انگاری، از آنان خواست تا ضمن استفاده از ماسک و پرهیز از مسافرت، ترددهای غیرحضوری و پرهیز از شرکت در دورهمی های خانوادگی و تجمعات و شستشو و ضدعفونی کردن مرتب دست‌ها و حفظ فاصله فیزیکی، در کاهش زمینه‌های شیوع بیماری و پیشگیری از موج جدید کرونا در استان سهیم شوند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز