فرمانده انتظامی استان ایلام خبر داد:

انهدام ۲ باند سرقت و دستگیری ۸ سارق حرفه‌ای در ایلام

۱۳۹۹/۱۱/۰۲ - ۰۵:۳۷:۵۰
کد خبر: ۱۱۲۳۸۷۱
انهدام ۲ باند سرقت و دستگیری ۸ سارق حرفه‌ای در ایلام
فرمانده انتظامی استان ایلام از کشف 16 دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی در ایلام خبر داد و گفت: در طرح ذوالفقار دو باند سرقت متلاشی و 8 نفر سارق حرفه ای نیز دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا  ایلام، سرهنگ دلاور القاصی مهر فرمانده انتظامی استان ایلام،  افزود: در راستای مطالبات به حق مردمی و ادامه طرح های پاکسازی و ارتقاء امنیت اجتماعی، طرح عملیاتی ذوالفقار در جهت پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز از حیث وجود اراذل و اوباش، سارقان و سایر مخلان نظم امنیت عمومی در طول یک ماه گذشته توسط پلیس آگاهی استان اجرا شد.

وی با بیان اینکه کارآگاهان پلیس آگاهی با بکارگیری تمام توان رزمی، انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی و همچنین مشارکت های خوب مردمی و پشتیبانی دستگاه قضائی، 2 باند سرقت را شناسایی و دراین راستا 8 سارق حرفه ای را دستگیر کنند،اظهار داشت: افزایش 38 درصدی کشفیات سرقت در استان، کشف 11 خودروی سواری،5 دستگاه موتورسیکلت و مقادیر زیادی وسایل وقطعات خودرو ازدیگر نتایج طرح ذوالفقار بوده است.

فرمانده انتظامی استان ایلام به دستگیری 16 متهم متواری  اشاره و تصریج کرد: دراین راستا، یک کلاهبردار و بدل انداز حرفه ای نیز که با استفاده از سایت دیوار طعمه های خود را فریب و طلاجات بدلی به آنها فروخته بود دستگیر،و تا کنون به 10 فقره جعل و کلاهبرداری معترف شده است.

سرهنگ القاصی مهر با اشاره به اینکه سارقان با شناسائی خودروهای فاقد تجهیزات ایمنی در فرصتی مناسب اقدام به انجام اعمال مجرمانه خود می کردند، خاطرنشان کرد: رعایت مسائل امنیتی، هشدارهای انتظامی و استفاده از تجهیزات ایمنی مناسب از مهمترین عوامل پیشگیری از سرقت به شمار می روند و می طلبد شهروندان در صورت مشاهده افراد مشکوک  موضوع را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام کنند.

 

نظر شما
پرونده ویژه