مدیرکل ورزش وجوانان لرستان در گفت وگو با برنا:

امیدواریم سفر رییس فدراسیون کشتی به لرستان آورده ایی هم برای استان داشته باشد / لرستان در ورزش های دیگر هم مستعد کسب مدال المپیک است

۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۲۱:۴۷:۴۹
کد خبر: ۱۱۲۳۸۸۷
امیدواریم  سفر رییس فدراسیون کشتی به لرستان آورده ایی هم برای استان داشته باشد / لرستان در ورزش های دیگر هم مستعد کسب مدال المپیک  است
حشمت الله امان الهی گفت: امیدواریم سفری که رییس فدراسیون کشتی به استان لرستان داشته اند آورده ایی هم برای کشتی استان داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ امان الهی شامگاه چهارشنبه با اشاره به سفر امروز علیرضا دبیررییس فدراسیون کشتی به استان ودیدار با استاندار لرستان ،اظهار کرد: به دنبال نشستی که  امروز به همراه ریاست محترم فدراسیون کشتی وهیئت کشتی  استان  با  استاندار محترم داشتیم  مطالبی در فضای مجازی مطرح ومنتشر شد که بنده قویا این مطالب را تکذیب می کنم.

 او با بیان اینکه  جناب آقای دکتر خادمی استاندار محترم لرستان حمایت قاطع خودرا از کشتی استان اعلام کردند ،افزود:  دکتر خادمی  در دیدار امروز خود با رییس فدراسیون کشتی بیان کردند که  در حد توان از هیئت های ورزشی و اداره کل ورزش وجوانان استان وازجمله هیئت کشتی حمایت لازم را خواهند کرد .

 مدیرکل ورزش وجوانان لرستان با بیان اینکه آنچه که ریاست محترم فدراسیون کشتی مطرح کردند نظر شخصی ایشان بوده است ، یادآورشد: لازم است توضیح دهم که در سالهای 96 ،97 و 98 بیش از 1 ونیم میلیارد تومان از محل اعتبارات اداره کل ورزش وجوانان لرستان به هیئت های کشتی سراسر استان کمک شده است .

  او  مطالب مطرح شده را دور از اخلاق پهلوانی وورزشی دانست وتصریح کرد:  یکی از باید های اخلاق ورزشی فتوت وجوانمردی است که باید در کردار وگفتار قهرمانان وپهلوانان ما نمایان باشد چون  الگویی برای ورزشکاران درسنین پایه  هستن .

  امان الهی با تاکید براینکه   امیدواریم  سفری که رییس فدراسیون کشتی به استان داشته اند آورده ایی برای استان داشته باشد، خاطر نشان کرد:  زیرا  همان مقداری  که آورده فدراسیون کشتی برای ورزش کشتی  خواهد بوددر  لرستان نیزبه همان میزان به هیئت کشتی کمک خواهد شد.

 مدیرکل ورزش وجوانان لرستان در پایان ضمن تکذیب مطالب مطرح شده در فضای مجازی ، بیان  کرد: که ورزش لرستان فقط کشتی نیست و ما در رشته های جانبازان و معلولین مدالهای پارالمپیکی زیادی داریم و در برخی رشته های دیگرهم نماینده در المپیک داشتیم و هم شانس کسب سهمیه المپیک  داریم لذا حمایت از  همه رشته های قهرمانی ازبرنامه ها ی اداره کل هست اما توجه به کشتی به خاطر سنخیتی که با فرهنگ و تمدن لرستان دارد در راس این حمایت ها قرار دارد و مردم و ورزشکاران لرستان در اخلاق‌مداری و مهمان نوازی شهره عام و خاص هستند .

 

نظر شما