مصطفی مرادی در اولین نشست هم افزایی و تعامل بین بخشی ورزش و جوانان:

توسعه ورزش با اراده فراسازمانی و مشارکت محور تحقق می یابد

۱۳۹۹/۱۱/۰۲ - ۰۷:۰۳:۲۶
کد خبر: ۱۱۲۳۹۲۷
توسعه ورزش با اراده فراسازمانی و مشارکت محور تحقق می یابد
اولین نشست از سلسله نشست‌های هم افزایی و تعامل بین بخشی ورزش و جوانان با حضور دکتر نادر مالکی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و معاونین ایشان در اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان، مصطفی مرادی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان با بیان اینکه تعالی ورزش نیازمند مشارکت جمعی و هم افزایی فرابخشی است هدف از برگزاری این سلسله نشست ها را جلب مشارکت و مساعدت نهادهای تاثیرگذار دانست و گفت: این نشست ها با حضور مدیران ارشد دستگاه‌های اجرایی که کمک یار ورزش و جوانان هستند به صورت دوره ای برگزار می شود و بسیار خرسندیم که در اولین جلسه میزبان ریاست محترم سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و معاونین ایشان هستیم.

وی با اشاره به کثیر الابعاد بودن و جغرافیای گسترده ورزش و جوانان گفت: مطالبات این حوزه از دورترین روستاها تا شهرهای پرجمعیت و از سنین کودکی تا سالمندی را شامل می‌شود و پاسخگویی به این حجم از مطالبات عِدّه و عُدّه مطلوبی را می طلبد که این اداره کل با مشکلات عدیده‌ای در این مسیر مواجه است.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان کمبود نیروی انسانی، مطالبات انباشته پیمانکاران، پروژه های عمرانی نیمه کاره، اعتبارات محدود ورزشی، پایین بودن حقوق و مزایای کارکنان، کاهش شدید درآمدهای اختصاصی و... را از جمله مشکلات اصلی اداره کل عنوان نمود و گفت: در صورت عدم حمایت و مشارکت و مساعدت سایر دستگاه‌ها این مجموعه یارای پاسخگویی به مطالبات را ندارد و لازم است اراده جمعی و مشارکت همگانی در سطوح مختلف دولتی و حاکمیتی جهت توسعه ورزش و جوانان شکل گیرد.

وی با تشکر از نگاه مساعد دکتر مالکی، حضور ایشان در اداره کل را به فال نیک گرفت و گفت: یکی از دستگاه‌های مهم و اثرگذار در تسهیل و تسریع توسعه ورزش و جوانان سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان است که با درایت و مساعدت این سازمان نسبت به مرتفع شدن بخش مهمی از مشکلات امیدوار هستیم سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استعدادیابی، حمایت از قهرمانان و جذب اسپانسر را از مهم‌ترین اولویت‌های اداره‌کل برشمرد و برای پیشبرد این اهداف حمایتهای سازمان و مساعدت پیرامون آن را بسیار اثرگذار دانست.

مصطفی مرادی در ادامه بیان اینکه در سال های اخیر در حوزه جوانان پیشتاز بوده ایم نگاه حمایتی به سمن ها را بسیار مهم برشمرد و در این راستا خواستار ساخت خانه‌های جوانان جهت توسعه فعالیت سمن‌ها گردید.

در این جلسه نادر مالکی با ابراز خرسندی از حضور در جلسه شورای معاونین اداره کل ورزش و جوانان گفت: ورزش یکی از ارکان مهم جامعه است که نقش بسزایی در سلامت و شادابی آن دارد و هر چه در آن سرمایه‌گذاری شود جامعه از آسیب های اجتماعی دور می شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بابیان شرایط سخت اقتصادی و تأثیر آن بر عملکردها و عملیات ها گفت: علیرغم مشکلات موجود، این سازمان آمادگی دارد تا با ارائه برنامه‌های اجرایی و عملیاتی و هدف گذاری های فرایند محور ، حمایت و مساعدت ویژه‌ای به حوزه ورزش داشته باشد تا به نتایج ملموس تری دست یابیم.

وی در پایان با تحسین برنامه‌ها و اقدامات اخیر اداره کل، و تلاش‌ها برای جلب مشارکت نهادها و و کانون‌های موثر در توسعه ورزش گفت: باید نگرش‌ها و رویکردها را در مسیر هم افزایی قرار داد و با اشتراک مساعی جایگاه استان سمنان را در ورزش و جوانان تعالی بخشید و این سازمان از هیچ کمکی فروگذار نخواهد کرد.

 

 

نظر شما
پرونده ویژه