از ۴ بهمن وهمزمان با سراسر کشور؛

نخستین دوره " لیگ تندرستی ایران" در البرز کلید می‌خورد+ نحوه ثبت نام

۱۳۹۹/۱۱/۰۲ - ۰۹:۰۹:۳۰
کد خبر: ۱۱۲۳۹۵۷
نخستین دوره  لیگ تندرستی ایران در البرز کلید می‌خورد+ نحوه ثبت نام
سرپرست هیئت ورزش های همگانی استان البرز با اشاره به جزییات برگزاری اولین لیگ تندرستی ایران در سطح ملی گفت: البرز همانند دیگر برنامه های گذشته در این طرح فدراسیون مشارکتی اثرگذار خواهد داشت ودر این راستا از تمام ظرفیت ممکن برای جذب حداکثری مردم البرز بهره خواهیم گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، محمد اسفندیاری اظهار کرد: فدراسیون ورزش های همگانی با رویکردی جدید ، ایده های جذاب وگفتمانی نو در تلاش است اقشار مختلف مردم را به ورزش همگانی وفعالیت بدنی ترغیب کند و در این راستا طرح های اثربخشی در سال جاری ودر ایام شیوع کرونا به اجرا درآمده است.

وی افزود: پس از اجرای موفق و تاثیرگذار پویش های آماده باش وآوای ورزش در همسایگی این بار لیگ تندرستی قرار است نشاط وشادابی دوچندانی را در نزد مردمان استان های مختلف کشور ایجاد کند و ما در البرز نیز در تلاشیم تا ورزش دوستی و علاقه البرزی ها به ورزش همگانی را در قالب این لیگ به کل کشور نشان دهیم.

اسفندیاری در توضیح لیگ تندرستی ونحوه برگزاری آن گفت: لیگ تندرستی ایران با هدف ورزش و حضور همه مردم در این عرصه و بهبود شرایط جسمی مردم در دوران کرونایی از 4 بهمن در استان های مختلف کشور کلید خواهد خورد  وتا پایان اسفندماه ادامه دارد.

متولی ورزش های همگانی البرز ادامه داد: کار تدوین شیوه‌نامه دقیق و جامع ارزیابی مشارکت استان‌ها دراین لیگ انجام شده که با در نظر گرفتن شاخص جمعیت استانی برای انجام ارزیابی عادلانه و نیز مشارکت در طرح براساس جمعیت کلی هر استان کنترل خواهد شد ودر این راستا استان‌های دارای جلب مشارکت عمومی بیشترو موفق‌تر در رتبه و جایگاه بهتری در جدول ارزیابی خواهند شد.

وی افزود: براساس این طرح ورزشی فدراسیون ورزش های همگانی، هر روز یک پروتکل ورزشی برای اقشار مختلف جامعه و تمام سنین بالای 10 سال از سوی سامانه ورزش های همگانی عرضه خواهد شد که باید این دستورالعمل اجرایی شود و سپس ویدئو این فعالیت ورزشی برای سامانه ارسال شود؛ باید افراد جامعه از 4 بهمن ماه تا پایان اسفندماه این اقدام را انجام دهند که یک امتیاز به ازای هر روز آن به فرد و هم به استان تعلق خواهد گرفت.

اسفندیاری تصریح کرد: برای ثبت‌نام و حضور در این لیگ افراد باید مشخصات شخصی شامل شماره تلفن همراه و شماره ملی است و همین طور ویدئوهایی که گرفته‌اند را به سامانه ورزش‌های همگانی که به این منظور مشخص شده ارسال کنند.

سرپرست هیئت ورزش‌های همگانی استان البرز خاطرنشان کرد: شروع لیگ تندرستی ایران با 32 تیم خواهد بود که البته در سال آینده 2 گروه تشکیل خواهد شد که 16 تیم نخست به لیگ برتر رفته و 16 تیم دوم به لیگ دسته یک می‌روندو در پایان این لیگ به نفرات برگزیده جوایزی تعلق خواهد گرفت و افراد شرکت کننده براساس امتیاز و جایگاهی که به دست آورده‌اند از جوایز 5 تا 10 میلیون ریالی بهره‌مند می‌شوند.

تندرستی

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز