فعالیت های توسعه ای و ایجاد اشتغال با حفظ محیط زیست

۱۳۹۹/۱۱/۰۲ - ۰۹:۴۱:۰۹
کد خبر: ۱۱۲۳۹۵۸
فعالیت های توسعه ای و ایجاد اشتغال با حفظ محیط زیست
نهمین جلسه کمیسیون ماده 11 قانون هوای پاک به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و با دبیری اداره کل حفاظت محیط زیست کردستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ فریبا رضائی در این جلسه تأکیدکرد: رویکرد کمیسیون ماده ۱۱ هوای پاک به منظور رفع مشکلات واحدهای صنعتی، کمک به رونق فعالیتهای توسعه ای و تولیدی و ایجاد اشتغال با حفظ تمام جوانب زیست محیطی است و می کوشید افزایش تولید تولید و توسعه پایدار بهمراه داشته باشد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست کردستان حفظ پاکیزگی محیط زیست و رعایت ضوابط آن و اصول سلامت عمومی را از جمله پیش نیازهای مهم فعالیت‌های توسعه‌ای و تولیدی و کشاورزی دانست و بیان داشت: در کمیسیون ماده ۱۱ در مورد استقرار واحدهای صنعتی و تولیدی و کشاورزی با رعایت ضوابط ابلاغی و با هدف بهبود وضعیت زیست محیطی منطقه و جلوگیری از سایر آثار سوء بر محیط و همچنین آلاینده نبودن واحد صنعتی تصمیم گیری می‌شود.

شهرام ملکی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری نیز مقوله محیط زیست و بنای اصولی زیرساخت های توسعه های را مهم دانست و رعایت ضوابط زیست محیطی را از مجموعه کمیسیون خواستار شد.

 این جلسه با که حضور نمایندگان ادارات ذیربط مرتبط با دستورکار جلسه و با ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری برگزار می شد، تعداد 9 واحد تولیدی، صنعتی و خدماتی در مراحل استقرار و بهره برداری مورد بررسی قرار گرفت.

این طرح ها شامل سه واحد شن و ماسه، 3 طرح کشاورزی و دامپروری،تولید آسفالت، انبار مصالح ساختمانی و تولید پلی اتیلن از شهرستان های مختلف استان بود که از نظر ضوابط و مقررات مربوطه به ویژه رعایت اصول زیست محیطی مورد بحث وبررسی و اتخاذ تصمیم قرار گرفت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز