فراخوان نخستین پویش ملی تبلیغات هوشمندانه

۱۳۹۹/۱۱/۰۲ - ۱۱:۴۳:۱۱
کد خبر: ۱۱۲۴۰۷۰
فراخوان نخستین پویش ملی تبلیغات هوشمندانه
نخستین پویش تبلیغات هوشمندانه با ارائه تولیدات فرهنگی، رسانه‌ای و مشارکتی از سوی دفتر تبلیغات هوشمندانه و مشارکت‌های مردمی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز و با همکاری کمیسیون‌های برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز در سراسر کشور در بهمن‌ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ محورهای اصلی پویش تبلیغات هوشمندانه عبارتند از: پوشاک(کیف و کفش)، لوازم خانگی، فرآورده‌های دُخانی، کالای سلامت‌محور و فرآورده‌های نفتی است.

«فرهنگ‌سازی در تقبیح فعل و مصرف کالای قاچاق و حمایت از کالای ایرانی»، «اهمیت و نقش رسانه و فضای مجازی در پیشگیری و مبارزه با قاچاق کالا و ارز» و «اهمیت نقش مردم در حمایت از کالای ایرانی و مبارزه با قاچاق کالا و ارز» به عنوان سه محور ویژه برای ارسال آثار در نظر گرفته شده است.

علاقه‌مندان برای شرکت در این پویش می‌توانند ضمن هماهنگی و با کمیسیون‌های برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز هر استان نسبت به ارسال آثار و محتواهای مردمی و حرفه‌ای در قالب‌های فیلم مستند، تیزر، پادکست، موشن‌گرافیک، اینفوگرافیک، کاریکاتور، پویانمایی و عکس اقدام نمایند.

مهلت ارسال آثار 15 اسفندماه 1399 و زمان معرفی آثار برگزیده زمستان سال جاری خواهد بود.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به تارنمای ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز به نشانی www.epe.ir مراجعه و یا با دبیرخانه کمیسیون‌های استانی تماس حاصل نمایند.

علی خداویسی ، دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان در رابطه با این پویش ملی گفت: با توجه به ضرورت حضور مؤثر در فضای مجازی، گاهی تصور می‌شود حضور مؤثر در فضای مجازی صرفا از طریق ثبت رویداد روزانه انجام می‌شود در حالی‌که ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز با همکاری کمیسیون‌های برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز سراسر کشور توانسته‌ است اقدامات اثرگذاری در حوزه تولید و انتشار محتوا از جمله جشنواره فرهنگی و هنری حمایت از کالای ایرانی با همکاری وزارت آموزش و پرورش انجام دهد.

 

نظر شما