پایان دوره دانش افزایی مراکز مشاوره ازدواج و خانواده در مشهد

۱۳۹۹/۱۱/۰۲ - ۱۳:۳۸:۵۶
کد خبر: ۱۱۲۴۱۴۷
سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: اولین دوره دانش افزایی ویژه مدیران، روانشناسان و کارشناسان مراکز تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده پنج استان شرقی کشور در مشهد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، اسماعیل حاجی آبادی اظهار کرد: اولین دوره دانش افزایی ویژه مدیران، روانشناسان و کارشناسان مراکز تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده پنج استان شرقی کشور در مشهد برگزار شد.

 سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی افزود: در این دوره ۴۴ نفر از مدیران و کاشناسان این مراکز از استان‌های خراسان رضوی، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، کرمان و سیستان و بلوچستان حضور داشتند.

وی ادامه داد: این دوره دانش افزایی که از ۲۹ دی ماه تا اول بهمن ماه ادامه داشت با هدف ارتقای علمی مراکز تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده با حضور اساتید مجرب این حوزه برگزار شد.

حاجی‌آبادی تصریح کرد: با توجه به شیوع کرونا و ممنوعیت فعالیت‌های حضوری آموزشی و جلسات، فعالیت مراکز مشاوره ازدواج نیز تحت تاثیر قرار گرفته و با چالش مواجه شد لذا برنامه ریزی شده تا از ظرفیت فضای مجازی در این بخش بیشتر و گسترده‌تر استفاده شود.

وی افزود: در حال حاضر ۱۵ مرکز مشاوره ازدواج زیر نظر اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی قرار دارد که ۹ مرکز در مشهد و بقیه در سایر شهرستانها فعالیت دارند.

 

نظر شما