نوبخت:

۱۱۰ هزار مسکن ویژه محرومان کشور درحال ساخت است

۱۳۹۹/۱۱/۰۲ - ۱۶:۰۰:۵۴
کد خبر: ۱۱۲۴۲۱۴
۱۱۰ هزار مسکن ویژه محرومان کشور درحال ساخت است
معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: در حال حاضر ۱۱۰ هزار واحد مسکونی ویژه افراد کم برخوردار و اقشار محروم کشور در حال ساخت است و تاکنون ۳۵ هزار واحد تحویل متقاضیان شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، محمد باقر نوبخت در آیین رسمی بهره‌برداری از چهار هزار واحد مسکن محرومان خراسان رضوی افزود: این واحدها برای اقشار کم درآمد کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی ساخته خواهد شد

وی ادامه داد: در خراسان رضوی برای ساخت هشت هزار واحد مسکونی ویژه محرومان برنامه ریزی شده است که تا کنون و به تدریج چهار هزار واحد تحویل مالکان شده است و طی ماه‌های آینده چند هزار واحد دیگر هم ساخته و تحویل مالکان می‌شود.

رییس سازمان برنامه و بودجه کشور ضمن انتقاد از کندی روند ساخت واحدهای مسکونی ویژه محرومان در حاشیه شهر مشهد گفت: علاوه بر اینها ۲ هزار واحد نیز در حاشیه شهر مشهد ساخته می‌شود که به دلیل برخی مشکلات از جمله آماده نبودن زمین در حاشیه شهر روند اجرایی با وجود تامین اعتبار لازم به کندی پیش رفته است.

معاون رییس جمهوری به همراه استاندار خراسان رضوی و رییس بنیاد مسکن کشور عصر امروز به روستای رادکان شهرستان چناران در فاصله ۷۵ کیلومتری شمال غربی مشهد سفر و با اعطای کلید ۶ واحد مسکونی ویژه محرومان به مالکان آنها بهره برداری رسمی از چهار هزار واحد مسکن محرومان خراسان رضوی را آغاز کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز