لیگ برتر بدمینتون ایران:

یزدیها فاتح رتبه دوم و سوم لیگ برتر خلیج فارس

۱۳۹۹/۱۱/۰۴ - ۱۰:۵۰:۵۴
کد خبر: ۱۱۲۴۸۵۰
دانشگاه یزد و صنایع اردکان در پایان مسابقات لیگ برتر بدمینتون کشور به مقام دوم و سوم رسیدند.

به گزارش خبرگزاری برنا، در پایان مسابقات لیگ برتر بدمینتون کشور جام خلیج فارس نمایندگان یزد در رقابتی نزدیک ونفسگیر با یکدیگر مقام نایب قهرمانی و سومی مسابقات را بین خود تقسیم کردند.

تا پیش از این هفته از مسابقاتتیم صنایع اردکان در رتبه دوم و دانشگاه یزد در رتبه سوم مسابقات قرار داشتند و با توجه به مسجل شدن قهرمانی تیم رعد پدافند هوایی قم رقابت اصلی برای کسب مقام نائب قهرمانی بین دو نمانیده استان بود.

در مسابقات هفته دهم که به صورت همزمان برگزار شد دانشگاه یزد میزبان شهرداری شهربابک بود که در مجموع با نتیجه 4 بر یک و مقتدرانه به پیروزی رسید و امیدوار به شکست تیم صنایع اردکان بود.

در دیگر مسابقه حساس هفته پایانی لیگ برتر بدمینتون تیم صنایع اردکان در یک دیدار نزدیک و نفسگیر،در برابر فولاد مبارکه سپاهان در حالی که تا بازی تک نفره پایانی نتیجه 2 بر 2 بود، دیدار حساس سعید بابیانی و مهدی انصاری با نتیجه 2 بر 1 به نفع نماینده اصفهان تمام شد و در مجموع صنایع اردکان 3 بر دو شکست خورد تا رتبه دوم جدول را از دست بدهد.

در پایان هفته دهم لیگ برتر بدمینتون تیم دانشگاه یزد موفق به کسب عنوان نائب قهرمانی و صناع اردکان موفق به کسب مقام سوم مسابقا شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز