مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی لرستان :

برای انعکاس نقش ویژه لرستان در دفاع مقدس نیازمند کار جهادی هستیم / انتشار بالغ‌بر ۷۰۰ جلد کتاب در حوزه‌ی دفاع مقدس

۱۳۹۹/۱۱/۰۴ - ۱۲:۳۷:۵۴
کد خبر: ۱۱۲۴۹۸۶
برای  انعکاس نقش ویژه لرستان در دفاع مقدس نیازمند کار جهادی هستیم / انتشار بالغ‌بر ۷۰۰ جلد کتاب در حوزه‌ی دفاع مقدس
احمد حسین فتایی گفت: برای انعکاس نقش مغفول مانده لرستان در دفاع مقدس، نیازمند کار جهادی در حوزه فرهنگ و هنر هستیم.

  به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان؛  فتایی در نشست هم‌اندیشی با ناشران استان که توسط اداره کل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس و با حضور سرهنگ پاسدار محسن رشیدی، مدیرکل استان، برگزار شد،اظهارکرد: با توجه به رویدادهای پیش رو به‌خصوص برگزاری کنگره ملی ۶۳۰۰ شهید استان در سال آینده، نیازمند هماهنگی بیشتر هستیم تا زمینه‌های اجرای موفق این رویداد فراهم گردد.

اوافزود: در آستانه برگزاری این کنگره بزرگ ملی، ناشران استانی باید موضوعاتی همچون ایثار و شهادت، عفاف و حجاب و دفاع مقدس را در اولویت کارهای خود قرار داده و در این خصوص اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

فتایی  تصریح کرد: نقش رزمندگان لرستانی در دوران دفاع مقدس متأسفانه مغفول مانده و برای انعکاس آن نیازمند کار جهادی در حوزه فرهنگ و هنر هستیم.

او بیان  کرد: انتشار بالغ‌بر ۷۰۰ جلد کتاب در حوزه‌ی دفاع مقدس کمترین کاری است که باید توسط ناشران استان تا قبل از برگزاری کنگره ملی ۶۳۰۰ شهید لرستان اتفاق بیافتد و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در این راستا هماهنگی لازم را با بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس و سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان دارد.

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان  با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص مقابله با تحریف تاریخ دفاع مقدس و جلوگیری از فراموش‌شدن ابعاد مختلف این رویداد، یادآورشد: در همین راستا کتاب‌های متناسب با این حوزه با نظارت بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس منتشر خواهد شد تا ابعاد مختلف آن به‌خوبی به تصویر کشیده شود.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز