معاون بهره برداری شرکت برق استان البرز:

تامین سوخت نیروگاه‌ها دچار مشکل شده است/مجبور به اعمال خاموشی معابر به جای خانگی هستیم

۱۳۹۹/۱۱/۰۴ - ۱۳:۰۷:۰۷
کد خبر: ۱۱۲۵۰۰۶
تامین سوخت نیروگاه‌ها دچار مشکل شده است/مجبور به اعمال خاموشی معابر به جای خانگی هستیم
معاون بهره برداری شرکت برق استان البرز گفت : با توجه به برودت هوا و افزایش مصرف گاز مشترکین خانگی و صنعتی، تامین سوخت نیروگاههایی که از سوخت گاز استفاده می کنند با مشکل مواجه شده است که باعث کاهش میزان تولید برق در نیروگاهها شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، رامین فرج اظهار کرد: به همین جهت برای جبران کاهش تولید ایجاد شده شرکت مدیریت شبکه اقدام به سهمیه بندی میزان کمبود تولید به نسبت سهم مصرف هر استان کرده است که این سهمیه متناسب با شرایط و میزان مصرف هر روز مشترکین استخراج و اعلام می شود.

وی افزود: با توجه به محدود بودن ظرفیت تولید و سهم مصرف تعیین شده برای هر استان از جمله البرز کاهش مصرف نسبت به شرایط عادی باید الزاماً یا در بخشهای عمومی مانند معابر یا در تامین برق مشترکین خانگی و صنعتی و تجاری اتفاق بیافتد که حسب تصمیم و ابلاغ شرکت توانیر مقرر شد جهت امکان تامین برق مشترکین، کمبود ایجاد شده در بخش روشنایی معابر اعمال شود.

معاون بهره برداری برق البرز در پایان افزود: با توجه به اینکه با قطع روشنایی معابر در استان حدود 4 مگاوات در هر ساعت انرژی صرفه جویی می شود در صورت برگرداندن روشنایی به وضعیت قبل برای جبران این میزان انرژی الزاماً باید روزانه انشعاب برق حدود 30 هزار مشترک خانگی استان در بازه های 2 ساعته قطع شود که قطعاً تحمل این خاموشیها مشکلات بیشتری را در مقایسه با قطع روشنایی معابر برای مردم ایجاد خواهد کرد به همین دلیل انتخاب شرکت توانیر بین این دو وضعیت که هر یک مسائل مشکلات مربوط به خود را دارند اعمال خاموشیها در معابر را در نظر گرفته است.

وی در پایان گفت: بنابراین ضمن عذرخواهی از کلیه همشهریان عزیز و مسئولین محترم استانی که با جدیت پیگیر مسائل مردم می باشند درخواست دارم با همراهی خود مجموعه صنعت برق و گاز را در عبور از شرایط موجود یاری کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز