استاندار لرستان:

توقف در روند نزولی ابتلاء به کرونا در لرستان / زنگ خطر احتمال تغییر شرایط در لرستان

۱۳۹۹/۱۱/۰۴ - ۱۳:۵۸:۳۲
کد خبر: ۱۱۲۵۰۴۹
توقف در روند نزولی ابتلاء به کرونا در لرستان / زنگ خطر احتمال تغییر شرایط در لرستان
سید موسی خادمی گفت: در هر شرایطی رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی ضروری است .

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان ؛ خادمی روز شنبه در جلسه ویدئو کنفرانس ستاد ملی مدیریت کرونا که  به ریاست دکتر روحانی و با حضور استانداران سراسر کشور برگزار شده بود ،اظهار کرد: طبق گزارش ستاد ملی مدیریت کرونا روند نزولی ابتلاء به بیماری در برخی از نقاط کشور متوقف شده و شواهد حکایت از توقف سیر نزولی کرونا در لرستان نیز دارد .

اوافزود: با اعلام دانشگاه علوم پزشکی لرستان، نشانه های کوچکی از افزایش تعداد مبتلایان در برخی از نقاط استان مشاهده شده که این موضوع می تواند زنگ خطر احتمال تغییر شرایط باشد .

خادمی  تصریح کرد: با توجه به این موضوع، کمیته های ستاد مدیریت کرونا مجدداً فعالیت های خود را در راستای دستورالعمل های ستاد آغاز خواهند کرد و شرایط استان به طور منظم رصد می شود .

اوخاطر نشان کرد: اگر وضعیت کنونی که منجر به توقف سیر نزولی ابتلاء به کرونا شده، ادامه یابد مجبور خواهیم بود به تناسب شرایط محدودیت هایی را در استان اعمال کنیم .

استاندار لرستان بیان کرد: در هر شرایطی و تا ریشه کن شدن کامل کرونا، ضرورت دارد همه اقشار جامعه مانند اصناف، مالکین کسب و کار و مردم نسبت به رعایت دستورالعمل های بهداشتی و استفاده از ماسک، حفظ فاصله گذاری اجتماعی و رعایت بهداشت فردی اهتمام داشته باشند .

 

نظر شما