آخرین و جدیدترین آمار کرونایی کاشان و آران و بیدگل تا ۴ بهمن ۹۹

۱۳۹۹/۱۱/۰۴ - ۱۵:۰۰:۵۹
کد خبر: ۱۱۲۵۰۹۱
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی کاشان و آران و بیدگل تا ۴ بهمن ۹۹
رییس دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: اکنون ۶۵ بیمار کووید ۱۹ در مرکزهای درمانی کاشان و آران و بیدگل تحت درمان قرار دارند که ۱۸ نفر آنان در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

به گزارش برنا؛ سید علیرضا مروجی روز شنبه با اشاره به ثبت ۱۶ مورد جدید ویروس کرونا در کاشان و آران و بیدگل اظهار داشت: شمار آزمایش مثبت کرونا در این منطقه به ۱۳ هزار و ۳۸۷ نفر رسید.

وی با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته هشت نفر با علایم ویروس کرونا در مرکزهای درمانی منطقه کاشان پذیرش شدند، افزود: هفت از این بیماران در مرکزهای درمانی کاشان و یک بیمار نیز در آران و بیدگل تحت درمان قرار گرفتند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته یک بانوی ۵۸ ساله با علایم بیماری کووید ۱۹ در کاشان جان باخت.

به گفته وی، از اسفند ۱۳۹۸ تاکنون ۱۲۳ هزار و ۱۴۸ نفر به مرکزهای بستری، تشخیص سرپایی و درمانی شهرستان‌های آران و بیدگل و کاشان مراجعه کردند.

مروجی خاطر نشان کرد: در این مدت، هشت هزار و ۲۴۷ بیمار حاد تنفسی نیز تاکنون از بیمارستان‌های کاشان و آران و بیدگل ترخیص شدند.

جمعیت نزدیک به ۵۰۰ هزار نفری شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل، زیر پوشش خدمات بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی کاشان قرار دارد.

وضعیت کرونایی کاشان و آران و بیدگل به ترتیب زرد و آبی است.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر در فاصله حدود ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان و شهرستان آران و بیدگل با بیش از ۱۰۳ هزار نفر جمعیت در حدود ۲۱۵ کیلومتری اصفهان قرار دارد.

 

نظر شما