بازگشایی کامل محورهای روستایی در کردستان

۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۰:۴۸:۴۲
کد خبر: ۱۱۲۵۳۳۸
بازگشایی کامل محورهای روستایی در کردستان
رییس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان گفت: با تلاش راهداران تمام راه‌های روستایی که در ۲ روز گذشته بر اثر بارش برف مسدود شده بود، بازگشایی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ دانش زندی با اشاره به اینکه در روز پنجشنبه راه ارتباطی ۱۸۰ روستای استان به دلیل بارش برف و وجود کولاک، مسدود شده بود، اظهار داشت: عملیات بازگشایی این راه‌ها تا ظهر امروز ادامه داشت.بازگشایی کامل محورهای روستایی در کردستان

وی اضافه کرد: راهداران روز پنجشنبه راه ۱۰۰ آبادی و روز گذشته نیز راه ۷۳ روستا و امروز نیز راه هفت آبادی را بازگشایی کرده‌اند.

زندی اضافه کرد: در این مدت حدود ۳۰۰ راهدار مستقر در راه‌های روستایی و بین شهری با استفاده از حدود ۲۰۰ دستگاه ماشین آلات راهداری حدود ۱۲ هزار کیلومتر عملیات برف روبی انجام داده‌اند که حدود ۹ هزار کیلومتر از این میزان در راه‌های اصلی انجام شده است.

وی گفت: توصیه می‌شود مسافران فعلا از انجام سفر‌های غیر ضروری در جاده‌های استان خودداری کنند و در صورت لزوم وضعیت جاده‌ها را از سامانه ۱۴۱ راهداری از طریق پیام کوتاه، تماس تلفنی، نرم افزار همراه و تارنمای الکترونیکی استعلام کنند.

طرح زمستانی راهداری همه ساله از ۱۵ آبان در سراسر کشور شروع می‌شود، اما در کردستان به علت برفگیر بودن و داشتن گردنه‌های متعدد این طرح به صورت غیر رسمی زودتر از موعد آغاز شد.

در طرح زمستانی سال گذشته ۴۷۵ راهدار کردستان به صورت آماده باش و ۲۴ ساعت در خدمت مسافران هستند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز