مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان سمنان:

۱۸۷ واحد صنفی متخلف سمنان در رعایت دستورالعمل‌های کرونایی پلمب شد

۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۱:۲۸:۱۴
کد خبر: ۱۱۲۵۴۶۶
۱۸۷ واحد صنفی متخلف سمنان در رعایت دستورالعمل‌های کرونایی پلمب شد
مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان سمنان گفت: ۱۸۷ واحد صنفی متخلف در استان به دلیل رعایت نکردن محدودیت‌ها و شیوه‌نامه‌های مقابله با کرونا از یکم آذر تا کنون پلمب شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ سید مهدی برهانی ابراز داشت: ۱۸۷ واحد صنفی پلمب شده در زمینه‌های مختلف مانند پوشاک، موبایل‌فروشی، کافی‌نت، لوازم‌التحریر، قهوه‌خانه عرضه دخانیات و آرایشگاه‌های زنانه فعالیت داشتند.

وی بیان کرد: از دی ماه براساس دستورالعمل‌های جدید و بازگشایی اصناف و کاهش محدودیت فعالیت اصناف به دلیل شیوع کرونا، ۲۴ پرونده تخلف واحدهای صنفی در زمینه رعایت نکات بهداشتی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.
وی ادامه داد: ۹ هزار و ۸۴۸  بازرسی از واحدهای صنفی استان سمنان در زمان اوج شیوع کرونا از اواخر آبان و تا پایان آذر ٩٩ انجام شد.

مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان سمنان وی یادآور شد: در زمان اوج شیوع کرونا یکهزار و ۱۸۸ واحد صنفی در استان سمنان در زمینه رعایت محدودیت‌های کرونایی تذکر گرفتند.
برهانی اضافه کرد: در زمان حاضر براساس تصمیم‌گیری‌های ستاد کرونا،  برای فعالیت مشاغل گروه یک و ۲ محدودیتی وجود ندارد.

وی بیان کرد: تقریبا بیشتر واحدهای صنفی استان سمنان دستورالعمل‌های بهداشتی در مبارزه با کرونا را رعایت می‌کنند و به محدودیت‌های کرونایی و رعایت اصل فاصله‌گذاری اجتماعی پایبند هستند.
برهانی خاطرنشان کرد: نظارت بر رعایت محدودیت‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی اصناف به منظور مبارزه با شیوع کرونا با جدیت دنبال و با افراد خاطی نیز برابر قانون رفتار می‌شود.
مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان سمنان از واحدهای صنفی خواست با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برای مبارزه با ویروس کرونا و تأمین سلامت جامعه بیش از پیش همراهی کنند.

بیش از ۳۰ هزار و ۱۹۵ واحد صنفی دارای پروانه کسب در هشت شهرستان استان سمنان وجود دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز