رییس هیأت اسکیت لرستان:

تکمیل پروژه پیست اسکیت سرعت در لرستان نیازمند اعتبار برای آسفالت آن است

۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۳:۵۶:۲۹
کد خبر: ۱۱۲۵۶۰۰
تکمیل پروژه  پیست اسکیت سرعت  در لرستان نیازمند اعتبار برای آسفالت آن  است
محمود ترابی گفت: به دلیل نداشتن پیست در لرستان، حال اسکیت استان در وضعیت خوبی نیست.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛ ترابی  در خصوص آخرین وضعیت اسکیت در استان ،اظهارکرد: در سال ۹۶ و در ابتدای کار تنها چند برگ کاغذ سربرگ هیأت تحویل گرفتم، که در این مدت توانستیم دفتر هیأت را با تمام تجهیزات اداری فعال نماییم. در مرحله بعدی توانستیم تمام تجهیزات مسابقه ای را خریداری و فراهم کنیم.

او افزود : در مدت تصدی ریاست هیأت استان، چندین تیم در لیگ های مختلف در بخش بانوان و آقایان اعزام کردیم و چندین مسابقه قهرمانی کشور سرعت و جاده را به میزبانی شهرستان بروجرد برگزار کردیم. در بخش آموزش نیز چندین کلاس داوری و مربیگری درجه ۳ و ارتقاء درجه ۲ برگزار نمودیم.

ترابی درخصوص سخت افزارهای اسکیت در استان گفت:الحمدالله از لحاظ سخت افزاری کمبود خاصی نداریم البته بدلیل نداشتن پیست در استان، حال اسکیت استان در وضعیت خوبی نیست و علی رغم اینکه در زمان تصدی خود به عنوان رئیس اداره در بروجرد، زمینی برای احداث پیست سرعت زیرسازی و بتون ریزی نمودیم اما هنوز اعتباری از استان جهت آسفالت آن تخصیص داده نشده است.

او یادآورشد: البته باید خاطرنشان کنم با مدیرکل ورزش و جوانان استان آقای امان الهی رایزنی های لازم صورت گرفته که انشاالله با قول مساعدت مالی که از طرف اداره ورزش و جوانان داده شد بتوانیم این پیست را به بهره برداری برسانیم.

او در خصوص شهرستان های فعال استان نیز ،عنوان کرد:در گذشته این رشته تنها در دو شهرستان بروجرد و خرم آباد فعال بود که در این مدت ۴سال توانستیم شهرستان های دورود، ازنا، الیگودرز و پل دختر را هم فعال نماییم.

رییس هیأت اسکیت لرستان در خصوص اسکیت در کشور نیز تاکید کرد:الحمدالله با حضور آقای محمدرضایی اسکیت کشور در جهت توسعه و پیشرفت حرکت می کند و صاحب جایگاه آسیایی شده و آینده ای روشن با محوریت قهرمان سازی از سوی فدراسیون پیش بینی شده است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز