دیدار فرماندار ارومیه با اهالی روستای کوران

۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۱۵:۲۴:۱۵
کد خبر: ۱۱۲۵۷۰۸
دیدار فرماندار ارومیه با اهالی روستای کوران
فرماندار ارومیه با اهالی روستای کوران درخصوص حادثه اخیر مفقودی ۵ نفر از اهالی این روستا دیدار کرد.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، فرماندار ارومیه در دیدار با اهالی روستای کوران درخصوص حادثه اخیر مفقودی ۵ نفر از اهالی این روستا، اظهار داشت: از همان ابتدا و اطلاع از عزیمت تعدادی از اهالی روستا به مناطق مرزی، بلافاصله پس از بررسی اطلاعات موجود، تمام امکانات شهرستان برای پیگیری وضعیت مفقودین بسیج شد.

رسول مقابلی با بیان اینکه از طریق مبادی مرزی ایران، درخواست بررسی و اقدام عاجل برای جستجوی مفقودین به نیروهای مرزی ترکیه اعلام شد، افزود: اکیپ هایی از نیروهای مرزی ترکیه به محل حادثه اعزام و ساعت ها جستجو انجام گرفته و نیروهای امدادی هلال احمر جمهوری اسلامی ایران نیز از همان آغاز آماده اعزام به محل حادثه بوده است.

وی در ادامه با اعلام اینکه پیگیری های رسمی جهت اتخاذ تدابیر لازم برای جستجو، یافتن و استرداد مفقودین به عمل آمده و کماکان رایزنی های دیپلماتیک برای جستجوی موثر اتباع ایرانی در ترکیه در حال انجام است، یادآور شد: متاسفانه تاکنون نتوانسته ایم موقعیت و محل مفقودین را پیدا کنیم و از خانواده آنها تقاضا دارم تا شکیبا باشند.

فرماندار ارومیه تصریح کرد: از هیچ تلاشی چه از طریق نیروهای مرزبانی و امدادی در این سوی مرز و چه با رایزنی ها از طریق به کارگیری امکانات کشور ترکیه فروگذار نخواهیم کرد.

مقابلی در پایان خاطرنشان کرد: وظیفه بنده و دیگر همکاران در مرزبانی، هلال احمر و دستگاه های متولی است که با تمام توان پیگیری های لازم را از طرف کشور ترکیه نسبت به شناسایی و تعیین تکلیف وضعیت مفقودین انجام دهیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز