ورزشگاه امام رضا(ع) آماده پذیرش تماشاچیان با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی است

۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۵:۱۸:۱۳
کد خبر: ۱۱۲۶۰۸۹
ورزشگاه امام رضا(ع) آماده پذیرش تماشاچیان با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی است
بعد از اعلام سهیل مهدی، مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ، مبنی بر احتمال برگزاری برخی از بازی‌های نیم‌فصل دوم لیگ برتر فوتبال با حضور تماشاگران، حالا مدیرعامل مؤسسه تربیت‌بدنی آستان‌قدس از آمادگی ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد برای برگزاری بازی‌ها با حضور تماشاگران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، علیرضا تاج‌فیروز درحالی این موضوع را مطرح کرد که رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در روزهای بحران کرونایی برای حضور تماشاگران در ورزشگاه کار سختی است، اما آستان‌قدس رضوی با به‌کارگیری تدابیری از عهده آن برآمده است.

مدیرعامل مؤسسه تربیت‌بدنی‌ آستان‌قدس تصریح کرد: بعد از آنکه سهیل مهدی اعلام کرد در حال رایزنی برای گرفتن مجوزهای ستاد ملی مقابله با کرونا برای برگزاری بازی‌های دور برگشت در برخی ورزشگاه‌ها با حضور تماشاگران است، پیغامی به او فرستادم و اعلام آمادگی کردیم که ورزشگاه امام رضا(ع) می‌تواند این کار را انجام بدهد.

وی افزود: چندی پیش بود که به مجموعه «فاوا رضوی» سفارش برنامه‌نویسی یک نرم‌افزار را دادیم که بر اساس آن امکان فروش بلیت بازی‌ها بر اساس شماره صندلی را داشته باشیم. حالا هم این اتفاق افتاده است و ما به سازمان لیگ اعلام کردیم که حتی آمادگی کنترل فاصله‌گذاری صحیح اجتماعی در ورزشگاه را هم داریم.

تاج فیروز خاطرنشان کرد: حتی اگر به هر دلیل مجموعه نیروی انتظامی هم نتوانست کنترل این فاصله‌گذاری را در ورزشگاه انجام بدهد، ما چه از طریق نیروی انسانی و چه از طریق دوربین‌های کنترلی که در ورزشگاه مطابق با استانداردهای جهانی داریم، این کار را انجام می‌دهیم.

مدیرعامل مؤسسه تربیت‌بدنی‌ آستان‌قدس با اشاره به دوربین‌های کنترلی اظهار کرد: ورزشگاه امام رضا(ع) مجهز به 64دوربین کنترل تماشاگران است که کاملا می‌تواند فاصله‌گذاری اجتماعی روی سکوها را کنترل کند.

وی یادآور شد: سهیل مهدی به ما اعلام کرده که سازمان لیگ به‌دنبال طرح یکپارچه‌سازی این سیستم است و ما اعلام آمادگی کردیم که نرم‌افزارمان می‌تواند در دیگر ورزشگاه‌های کشور هم استفاده شود و اگر لازم باشد، ما با مجموعه «فاوا رضوی» پل ارتباطی لازم را برقرار می‌کنیم تا اتفاقات خوبی برای فوتبالمان رقم بخورد. به این ترتیب، به نظر می‌رسد در صورت موافقت ستاد ملی مقابله با کرونا، برای حضور محدود تماشاگران با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در ورزشگاه‌ها از شروع دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر، ورزشگاه امام رضا(ع) بتواند میزبان تماشاگران فوتبال‌دوست مشهدی در دیدارهای شهرخودرو باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز