ثبت نام طرح ملی آموزش پیش دبستانی رایگان در یزد تمدید شد

۱۳۹۹/۱۱/۰۷ - ۱۰:۳۲:۲۱
کد خبر: ۱۱۲۶۱۱۱
ثبت نام طرح ملی آموزش پیش دبستانی رایگان در یزد تمدید شد
سعیده بهادرزاده معاون آموزش ابتدایی استان یزد از تمدید ثبت نام طرح ملی آموزش پیش دبستانی رایگان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ " سعیده بهادرزاده " معاون آموزش ابتدایی استان یزد با اعلام زمان تمدید ثبت نام طرح ملی آموزش پیش دبستانی رایگان اظهار کرد: با توجه به افت آمار ثبت نام نوآموزان دوره پیش دبستانی در سطح کشور وزارت آموزش و پرورش جهت بهره مندی نوآموزان این دوره از آموزش های تخصصی خاص این سنین اقدام به ابلاغ طرح ملی آموزش پیش دبستانی رایگان در کشور کرد.

وی افزود : چرا که دوره پیش دبستانی دوره ای بسیار مهم در شکل گیری شخصیت کودکان و تربیت چند بعدی آنان دارد و تحقیقات زیادی حاکی از تاثیر آموزش های این دوره، در کسب موفقیت تحصیلی نوآموزان در سال های آتی است و به گفته پیامبراکرم(ص)آموزش های این سنین مانند حکاکی بر سنگ ماندگار است.

بهادر زاده گفت : در این راستا معاونت آموزش ابتدایی استان یزدنیز اقدام به اجرای این طرح نمود. تاکنون نزدیک به 000/10 نفراز نو آموزان در این طرح ملی ثبت نام کرده اند در حالی که طبق آمار اعلامی از سوی ثبت احوال تعدادزیادی از کودکان که شرایط سنی ورود به دوره پیش دبستانی را دارند هنوز ثبت نام نکرده اند.

وی اعلام کرد تمامی کودکان متولد 2/7/93 الی 1/7/94 مخاطبین این طرح هستند، که خانواده های آن ها می توانند با ورود به سایت اداره کل آموزش و پرورش استان یزد به آدرس اینترنتی www.yazdedu.ir به قسمت فرم های الکترونیکی (فرم ثبت نام طرح رایگان پیش دبستانی )مراجعه و اقدام به ثبت اطلاعات شناسنامه ای فرزند خود نمایندتاپس ازثبت این اطلاعات در سامانه سناد ، کلاس بندی شده وآموزشهای لازم ارایه گردد.

بهادرزاده با توجه به اهمیت آموزش های این دوره مهم که علاوه بر آماده سازی نوآموز جهت ورود به دبستان می تواند به شناسایی مشکلات یادگیری نوآموز و هم چنین تقویت مهارت های شناختی او منجر شود از اولیا خواست فرزندان خود را از این آموزش ها که کاملا تخصصی، رایگان و مجازی است بهره مند کنند.

 در پایان بهادرزاده بیان کرد: انتظار داریم در سال آینده تمامی کودکان مخاطب این طرح با ارائه گواهی پایان دوره پیش دبستانی جهت ثبت نام پایه اول به دبستان ها مراجعه نمایند.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز