معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان:

آمار مبتلایان به کرونا در حال افزایش است / ۶ شهرستان در وضعیت آبی و ۵ شهرستان در وضعیت زرد قرار دارند

۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۲:۱۳:۳۵
کد خبر: ۱۱۲۶۱۷۸
آمار مبتلایان به کرونا در حال افزایش است /  ۶ شهرستان در وضعیت آبی و ۵ شهرستان در وضعیت زرد قرار دارند
محمود ثمینی گفت: در حال حاضر ۶ شهرستان در لرستان در وضعیت آبی و ۵ شهرستان در وضعیت زرد قرار دارند.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ ثمینی  در تشریح  آخرین وضعیت استان  از نظر بیماری کرونا ضمن تقدیر از همکاری گسترده مردم در مهار کرونا اظهار کرد:در ماه‌های گذشته خوشبختانه با  مراعات بسیار خوبی که مردم در سطح استان داشتند،  ما توانستیم با همت و کمک بازاریان و اصناف و همه اقشار مردم ، وضعیت بیماری کرونا را  بخوبی مدیریت کنیم.

 او  در خصوص وضعیت بیماری کرونا در استان ،افزود: در حال حاضر ۶ شهرستان در وضعیت آبی و ۵ شهرستان در وضعیت زرد قرار دارند.

ثمینی تصریح کرد: متاسفانه با توجه به گزارشات دریافت شده و همچنین از طریق فضای مجازی مشاهده می شود برخی از افراد با عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و حضور در مراسم مختلف و تشییع جنازه و سایر مسائل مشابه که منجر به تشکیل اجتماعات می شود، متاسفانه آمار مبتلایان به کرونا در حال زیاد شدن است  که از مردم نجیب لرستان می‌خواهم که صبوری  به خرج داده و همچنان مراعات کنند.

 معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان در خصوص  احتمال از سرگیری محدودیت‌های کرونایی ،یادآورشد :چنانچه وضعیت تغییر کند و از آبی به زرد و از زرد و نارنجی به قرمز تغییر کنیم مجددا  مجبوریم محدودیت ها را افزایش دهیم.

او در پایان از مردم لرستان خواست همانگونه که تاکنون به نحو عالی همکاری لازم را اعمال داشته اند، در این ایام هم  مراعات کنند تا انشاالله وضعیت ما روز به روز به سمت بهبودی پیشرفت کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز