آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان اصفهان تا ۶ بهمن ۹۹

۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۴:۲۷:۲۸
کد خبر: ۱۱۲۶۳۲۸
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان اصفهان تا ۶ بهمن ۹۹
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از شناسایی ۲۰۰ بیمار جدید مبتلا به کرونا ویروس در استان اصفهان طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش برنا؛ آرش نجیمی سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اشاره به آخرین وضعیت شیوع کرونا در اصفهان اظهار داشت: طی ۲۴ ساعت اخیر یک هزار و ۶۸۵ بیمار مشکوک به کرونا به مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان مراجعه کرده‌اند.

او افزود: از این تعداد مراجعه کننده ۲۰۰ بیمار جدید مبتلا به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان شناسایی شده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت اخیر ۹۸ بیمار در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری شده‌اند، ابراز داشت: مجموع بیماران مبتلا به کروناویروس بستری شده در این مراکز به ۳۹۸ نفر رسید.

او ادامه داد: ۷۰ نفر از بیماران مبتلا به کروناویروس در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در بخش مراقبت‌های ویژه نگهداری می‌شوند.

نجیمی گفت: همچنین طی ۲۴ ساعت اخیر ۸۶ بیمار بهبود یافته کرونا از مراکز درمانی ترخیص شده‌اند.

او در پایان با اشاره به دو رقمی شدن مرگ و میر بیماران مشکوک به کرونا در اصفهان اضافه کرد: طی ۲۴ ساعت اخیر ۱۲ بیمار مشکوک به کرونا جان خود را از دست داده اند که تاکنون تست پنج نفر از آن‌ها مثبت بوده است.

 

نظر شما