صبح امروز صورت گرفت؛

بازدید نمایندگان فدراسیون آسیا از استادیوم بیسبال کرج/ البرز میزبان مسابقات قاره کهن می‌شود

۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۴:۵۴:۰۴
کد خبر: ۱۱۲۶۳۴۷
بازدید نمایندگان فدراسیون آسیا از استادیوم بیسبال کرج/ البرز میزبان مسابقات قاره کهن می‌شود
نمایندگان فدراسیون آسیایی بیسبال باحضور در استان البرزضمن ارزیابی شرایط این استان برای میزبانی از مسابقات آسیایی از امکانات مجموعه ورزشی انقلاب اسلامی کرج بازدید کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، صبح امروز دوشنبه رئیس فدراسیون بیسبال هند، رئیس فدراسیون بیسبال پاکستان، و رئیس کمیته اجرایی فدراسیون آسیایی بیسبال باحضور در استان البرز امکانات مجموعه ورزشی انقلاب اسلامی کرج بویژه شرایط استادیوم بیسبال و هتل این مجموعه ورزشی بازدید کردند.

در این دیدار که جانعلی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز و منصوری رئیس انجمن بیسبال و سافت بال کشور نیز حضور داشتند، شرایط برگزاری مسابقات آسیایی بیسبال به میزبانی البرز مورد بررسی قرار گرفت.

نمایندگان فدراسیون آسیایی ضمن ابراز رضایت از شرایط مجموعه ورزشی انقلاب اسلامی کرج ابراز امیدواری کردند مسابقات آسیایی پیش رو به میزبانی این شهر برگزار شود.

پس از این بازدید مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز، بر حمایت از توسعه بیسبال در سطح استان و کشور تأکید کرد وگفت:از حسن نظر و توجه فدراسیون آسیایی بیسبال به کشور ایران به ویژه استان البرز قدردانی می کنیم.

مجتبی جانعلی با بیان این که " از توسعه بیسبال در سطح استان و کشور حمایت می کنیم " افزود: علیرغم کمبودهای موجود، تلاش و کمک می کنیم که شرایط میزبانی از مسابقات آسیایی به بهترین نحو ممکن در استان البرز فراهم شود.

جانعلی ادامه داد: البته در بحث اعتباری و تکمیل نیازهای مجموعه ورزشی انقلاب اسلامی، لازم است که نشستی با مقام عالی وزارت ورزش و جوانان و حضور مسئولان فدراسیون برگزار شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز تصریح کرد: امیدواریم شرایط به گونه ای پیش رود که امکان میزبانی از مسابقات آسیایی بیسبال در مجموعه ورزشی انقلاب اسلامی کرج فراهم شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز