تساوی ارزشمند و شیرین خیبر در حافظیه شیراز / توقف فجر سپاسی در برابر خیبر خرم آباد

۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۲۳:۴۶:۲۲
کد خبر: ۱۱۲۶۵۳۷
تساوی ارزشمند و شیرین خیبر در حافظیه شیراز / توقف فجر سپاسی در برابر خیبر خرم آباد
درهفته یازدهم لیگ دسته یک فوتبال کشور تیم خیبرخرم آباد در برابرفجر سپاسی به تساوی دست یافت.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ،رقابت های لیگ دسته یک به ایستگاه یازدهم خود رسیده است و در این هفته تیم های خیبر خرم آباد و چوکا تالش به مصاف یکدیگر رفتند.

خیبر که در این هفته ها با اندیشه های تاکتیکی عبدالله ویسی با کسب نتایج امیدوار کننده اندک اندک خود را به جمع تیم های مدعی نزدیک می کند.

درنیمه اول خیبر با ارائه یک بازی منطقی ونمایشی قابل قبول توانست توسط مهران احمدی با یک شوت سرکش ودیدنی دروازه فجر سپاسی را بازکرد.

در ادامه فجر برای جبران مافات دست به بازی انتحاری زد ودر دقایق  ۱۶،۲۲،۳۵می توانست توسط میلاد احمدی،دانیال کردستانی ورضا آقابابایی به گل برسد که درخشش خیره کننده محمد ضیایی دروازبان خیبر مانع بزرگی برای گلزنی فجر بود. در نیمه دوم فجر که دومین شکست متوالی خود را دوست نداشت بازی را هجومی آغاز کردودر دقیقه 60توسط میلاد احمدی به گل دست یافت در ادامه دو تیم موقعیت های گلزنی فراوانی را بادرخشش دروازبانان از دست دادند تا دو تیم به تقسیم امتیازات رضایت دهندـ

عبدالله ویسی که از ابتدای حضورش در این تیم قول صعود داد حالا در این هفته با تیم های مدعی دیدار می‌کند تا عیار خودش و تیمش سنجیده شودودر دو دیدار گذشته تا حدودی موفق بود.

فجرسپاسی شیراز: وحید عزیزی، محمد امینی، محمد قنبری، امیرحسین صدقی، حمید نعمتی، امیر شبانی، دانیال کردستانی، فرزان دانا،سعید  زارع، میلاد احمدی، رضا آقابابایی

خیبر خرم آباد: احسان ضیایی، جواد نصیر، حسین مددی، مصطفی علیخانی، محمود بیرانوند، یزدان کاکاوندی، مهران احمدی(حمدالله ابدام)، احمد نصیری(میلادسوری)، محمدمهدی سرداری، بهرام احمدی، رضا شکری(حسین جودکی) 

خبر: محمود داودی نژاد

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز