معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان :

لزوم کاربردی بودن طرح های پژوهشی

۱۳۹۹/۱۱/۰۷ - ۰۸:۴۰:۲۲
کد خبر: ۱۱۲۶۵۹۵
لزوم کاربردی بودن طرح های پژوهشی
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان بر لزوم کاربردی بودن طرح های پژوهشی مصوب تاکید کرد و گفت: ایجاد ارزش افزوده مهمترین دستاورد و ارمغان طرح‌های پژوهشی کاربردی است.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان، فاطمه منصوری در نشست کارگروه آموزش، پژوهش، فناوری و نوآوری در سالن کوثر استانداری سمنان افزود: تمام طرح‌های پژوهشی از طریق اعلان فراخوان ارائه می شوند و بعد از ارائه پروپزال، دانشگاه ها و واحدهای پژوهشی حائز شرایط انتخاب خواهند شد.
وی به اولویت های پژوهشی در استان پرداخت و اضافه کرد: برخورداری از ضمانت اجرایی و در گام عملیاتی قرار گرفتن از اولویت های اصلی طرح های پژوهشی مصوب در استان سمنان خواهد بود.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان گفت: لزوم کاربردی بودن پژوهش ها و ایجاد ارزش افزوده برای استان سمنان در طرح های پژوهشی منتخب مورد تاکید است.
منصوری بر لزوم تکمیل طرح های پژوهشی نیمه تمام تاکید و اضافه کرد: تصویب طرح های پژوهشی منوط به گزارش انجام کار و کاربردی بودن آنها است.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان خاطرنشان کرد: دستگاه های اجرایی که گزارش بهره برداری از طرح های پژوهشی ارایه دادند، مورد تقدیر و تشویق قرار خواهند گرفت و به مابقی دستگاه ها هم تاکید می‌شود که بهره برداری از طرح های پژوهشی خود را حتما برای کارگروه ارسال کنند.
منصوری تصریح کرد: ما در این‌ کارگروه باید پیگیر پایش وضع کمی و کیفی مراکز آموزش عالی باشیم و اتخاذ سیاست برای انطباق رشته های تحصیلی آموزش و پرورش و مراکز آموزش عالی متناسب با مزیت منطقه ای و نیاز بازار استان در گام اجرایی قرار گیرد.
منصوری با بیان اینکه باید برنامه هایی برای حمایت از تولید علم و نوآوری داشته باشیم، گفت: صرفا فعالیت این کارگروه را منوط به پژوهش ندانیم و در بحث آموزش هم باید ورود کنیم و در بحث حمایت از فناوری اطلاعات و فعال سازی استارت آپ ها هم باید این کارگروه نقش ایفا کند.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان افزود: در رابطه با شورای مهارت در ذیل این کارگروه هم در این جلسه مطالبی مطرح و تاکید شد شورای مهارت استان سمنان برگزاری این کارگروه را در دستور کار قرار دهد.
وی ادامه داد: باید در سطح استانی، برای استقرار چارچوب صلاحیت حرفه ای که از محورها و وظایف این کارگروه است برنامه ریزی شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز