مسئول کمیته امور شهرستان های هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان البرز:

البرز میزبان رالی "کویر تا کوهستان " می‌شود/ دعوت از سفرای کشورها

۱۳۹۹/۱۱/۰۷ - ۰۹:۲۴:۳۸
کد خبر: ۱۱۲۶۶۳۰
البرز میزبان رالی کویر تا کوهستان  می‌شود/ دعوت از سفرای کشورها
مسئول کمیته امور شهرستان های هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان البرز از برگزاری رالی کویر تا کوهستان دراوایل اسفندماه سال جاری خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، رضا آزاد فلاح اظهار کرد: جلسات هماهنگی لازم برای برگزاری مطلوب این رویداد برگزار شده  ودستگاه های مختلف از جمله اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان البرز در این برنامه مشارکت محوری دارند.

وی افزود: این رالی مخصوص خودروهای دو دیفرانسیل است و قرار است شرکت کننده ها مسیر مشخص شده از اشتهارد تا طالقان را طی کنند و در نهایت در کردان به کارخود پایان دهند.

آزادفلاح ادامه داد:از سفرای کشورهای مختلف برای حضور در این رالی دعوت شده است و تلاش می کنیم این رویداد بتواند ظرفیت های استان البرز در حوزه توریسم ورزشی را به نمایش بگذارد.

مسئول کمیته امور شهرستان های هیئت موتورسواری استان البرز با بیان اینکه این هیئت ورزشی در یک دهه اخیر با مدیریت و راهبری آقای درویش وهمراهی خانواده بزرگ موتورسواری واتومبیلرانی البرز توانسته جایگاهی ویژه در سطح ملی پیدا کند گفت: البرز رویدادهای بزرگ ملی را در سالهای اخیر به خوبی میزبانی کرده و قطعا شاهد برگزاری شایسته این رالی و بازخوردهای مثبت آن خواهیم بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز