به مناسبت دهه مبارک فجر:

سنندج به نمادهای شهر مقاومت مزین می‌شود

۱۳۹۹/۱۱/۰۷ - ۱۰:۵۱:۰۰
کد خبر: ۱۱۲۶۷۳۵
سنندج به نمادهای شهر مقاومت مزین می‌شود
رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری گفت: به منظور هویت بخشی و بسط و اعتلای هنر در جامعه؛ طراحی و ساخت المان های سنندج شهر مقاومت را به مناسبت دهه فجر در دستور کار خود قرار داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج اظهار داشت: این سازمان به منظور هویت بخشی و بسط و اعتلای هنر در جامعه؛ طراحی و ساخت المان های سنندج شهر مقاومت را به مناسبت دهه فجر در دستور کار خود قرار داد.

 آسوز شعبانی گفت: شاخص نمودن ارزشهای ایثار و مقاومت، استفاده ازظرفیت های هنرمندان کشور با رویکرد ایجاد فرصت های برابر برای هنرمندان در پروژه های هنری شهری، آشنایی شهروندان و گردشگران با سنندج در زمان انقلاب و ارتقای دانش هنری شهروندان از طریق مواجهه با آثار هنری شهری از مهم ترین اهداف اعلام این فراخوان است.

وی از برگزاری فراخوان طراحی و ساخت المان های سنندج شهر مقاومت به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: کردستان و انقلاب، سنندج شهر مظلوم بمباران، شهدای انقلاب اسلامی سنندج و سنندج شهر ایران و اسلام ، نماد ایثار و مقاومت از موضوعات این فراخوان است.

وی خاطرنشان کرد: تمامی هنرمندان و صاحبان ایده می‍ توانند در این فراخوان شرکت نمایند و به نفرات اول تا سوم جوایزی اهدا خواهد شد.

شعبانی تصریح کرد: شرکت کنندگان می توانند از پنجم تا پانزدهم بهمن ماه سال جاری با مراجعه به درگاه اینترنتی فراخوان به نشانی   www.e-sanandaj.irمراجعه و اسناد و شرایط شرکت در فراخوان را دریافت نموده و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 33157180-087 سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج تماس حاصل فرمایند.

وی بیان کرد: آقایان بشیر ناصری، حمید رضا زری، امیر کریمیان، شاهو کشاورزی و خبات نودینیان و خانم زهرا ملکی داوران تخصصی انتخاب آثار ارسالی خواهند بود و اسامی برندگان در 19 بهمن ماه سال جاری اعلام خواهد شد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز