معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی:

فعالیت بیش از ۱۰۰موسسه قرآنی فعال در لرستان / لرستان از استان های برتر کشور در زمینه فعالیت های قرآنی است

۱۳۹۹/۱۱/۰۷ - ۱۲:۰۴:۴۴
کد خبر: ۱۱۲۶۸۵۱
فعالیت بیش از ۱۰۰موسسه قرآنی فعال در لرستان  / لرستان از استان های برتر کشور در زمینه فعالیت های قرآنی است
عبدالهادی فقهی زاده گفت: لرستان همواره از استانهای برتر کشور در زمینه فعالیت های حوزه قرآن و عترت و آزمون های سراسری این حوزه است.

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان؛ فقهی زاده روز سه شنبه در دیدار بامحمود ثمینی  معاون سیاسی  استاندار لرستان، با تاکید بر اینکه « این استان با فرهنگ غنی و بزرگان فرهنگی و دینی اش در کشور زبانزد است» ،اظهارکرد: لرستان هم در شکل گیری انقلاب اسلامی و هم در دوران دفاع مقدس نقش بسزایی داشته و با تربیت شخصیت های بزرگی همچون آیت الله العظمی بروجردی، آیت الله طاهری خرم آبادی، علامه شهیدی و ... در کل کشور شاخص است.

 معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: در حال حاضر بیش از یکصد موسسه قرآنی فعال در لرستان مشغول به ارائه خدمات قرآنی هستند و نیاز است ضمن تقویت این موسسات، زمینه فعالیت سایر مراکز نیز فراهم گردد.

اوافزود: حق لرستان در کشور بسیار بیش از این است و ما در راستای حمایت از فعالیت های قرآن و عترت در این استان تمام ظرفیت خود را بکار خواهیم گرفت.

 فقهی زاده  تاکید کرد: در همین راستا مقرر شده که تا پایان دولت میزبانی یک رویداد بزرگ و مهم ملی به لرستان واگذار شود که تجربیات گذشته به خوبی نشان داده این ظرفیت در استان موجود است و لرستان به خوبی از پس اجرای این برنامه برمی آید.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز