معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان:

لرستان در دوران دفاع مقدس خاکریز دوم جبهه های جنگ بوده است

۱۳۹۹/۱۱/۰۷ - ۱۲:۲۱:۵۸
کد خبر: ۱۱۲۶۸۶۰
لرستان در دوران دفاع مقدس خاکریز دوم جبهه های جنگ بوده است
محمود ثمینی گفت: عقب ماندگی های تاریخی لرستان از مقابله و ایستادگی این مردم در برابر طاغوت نشات می گیرد .

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛ثمینی روز سه شنبه در دیدار با عبدالهادی فقهی زاده معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ،اظهارکرد: لرستان مردمی ولایتمدار، شیعه و اصیل دارد که همواره پایبندی خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی نشان داده اند و نیاز است علاوه بر خدمات شایانی که نظام تاکنون در این استان داشته، نگاه مسئولین کشور به لرستان بیشتر باشد.

اوافزود: مجموعه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در طول یکسال گذشته برنامه های موفق و موثری را به اجرا درآورده که بیانگر ظرفیت های فرهنگی، هنری، قرآنی و رسانه ای استان است.

ثمینی  تصریح کرد: در زمینه فرهنگی نیازمند برنامه ریزی دقیقی هستیم تا بتوانیم نقشه های دشمنان نظام را خنثی نموده و گستره ی فرهنگ دینی و اسلامی خود را در سایر مناطق نیز بسط دهیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان در پایان با اشاره به اینکه حق لرستان در زمینه توسعه بسیار بیشتر از موقعیت امروز است، تاکید کرد: عقب ماندگی های تاریخی لرستان از مقابله و ایستادگی این مردم در برابر طاغوت نشات می گیرد و لرستان در دوران دفاع مقدس خاکریز دوم جبهه های جنگ بوده است و در زمینه نیروی انسانی از ظرفیت های ویژه ای برخوردار است که باید از این ظرفیت در راستای توسعه استان بیش از گذشته بهره گرفت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز