استاندار لرستان با دیدار با نوبخت مطرح کرد؛

دستور تخصیص ۱۰۰ درصدی اعتبارات جهت تکمیل پروژه های جهش تولید / تامین اعتبار پروژه های آسیب دیده از سیل

۱۳۹۹/۱۱/۰۷ - ۱۲:۳۰:۵۵
کد خبر: ۱۱۲۶۸۶۹
دستور تخصیص ۱۰۰ درصدی اعتبارات جهت تکمیل  پروژه های جهش تولید / تامین اعتبار  پروژه های آسیب دیده از سیل
سید موسی خادمی در دیدار با نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور خواستارتأمین اعتبار پروژه های استان شد .

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان؛ استاندار لرستان با مثبت خواندن این دیدار گفت: پروژه های آسیب دیده از سیل و ضرورت تأمین اعتبار برای تکمیل آنها یکی از موارد مطرح شده در جلسه بود که گزارش کاملی در این خصوص به معاون رئیس‌جمهور ارائه شد و دکتر نوبخت قول مساعد به اختصاص اعتبار مربوطه داد .

خادمی افزود: پروژه های جهش تولید استان از دیگر موضوعات مهم جلسه امروز بود که معاون رئیس جمهور با توجه به توضیحات ارائه شده، دستور تخصیص ۱۰۰ درصدی اعتبارات جهت تکمیل این پروژه ها را صادر کرد .

  او بیان کرد: فهرستی از پروژه‌های نیمه تمام مهمی از استان به معاون رئیس‌جمهور معرفی شد که در صورت تخصیص ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار، تا پایان سال تکمیل و تحویل مردم لرستان خواهند شد .

استاندار لرستان تصریح کرد: دکتر نوبخت در این رابطه نیز قول مساعد خود برای بررسی موضوع و حمایت از پروژه های معرفی شده را اعلام کرد .

گفتنی است در پایان این دیدار معاون رئیس جمهور به پیشنهاد و دعوت دکتر خادمی موضوع سفر به لرستان در ایام دهه فجر امسال را در دستور کار خود قرار داد .

 

 

نظر شما