پلمب ۴۴۰۲ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی و واحد صنفی

۱۳۹۹/۱۱/۰۷ - ۱۲:۵۸:۱۶
کد خبر: ۱۱۲۶۹۰۰
پلمب ۴۴۰۲ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی و واحد صنفی
رییس اداره سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: از ابتدای بحران کرونا تاکنون 4402 مجموعه و واحد متخلف پلمب شده و در طول 11 ماهه کرونایی به 17 هزار و 764 شکایت ثبت شده مردمی در سامانه 190 با موضوع کرونا رسیدگی شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، مهندس علی‌اصغر حسنی اظهار کرد: از ابتدای بحران کرونا تاکنون 463 هزار و 244 مورد بازدید انجام شده که از میزان 11 هزارو62 مورد معرفی به دستگاه قضایی معرفی شدند، ضمن اینکه در همین مدت صدور 13 هزار و 879 اخطار را داشته‌ایم و 4402 مورد هم پلمب شده است.

وی اضافه کرد: همچنین از نیمه دوم تیر ماه هم بازدیدهای مشترک در حال انجام است تاکنون 35 هزار و 831 بازدید مشترک با همکاری سایر مجموعه‌ها صورت پذیرفته که نتیجه آن منجر به 1879 مورد معرفی به دستگاه قضایی، 7224 اخطار صادره  و 1519 مورد پلمب شده است.

رییس اداره سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه آمار فوتی‌های کرونایی تا مرز 500 رسیده بود، اما با همکاری شایسته مردم و همچنین اعمال محدودیت‌ها و ممنوعیت‌ها به زیر 100 نفر رسید، خاطرنشان کرد: تجربه بار دیگر ثابت کرد که هرگاه همراهی مردم با مدافعان سلامت را شاهد بودیم کاهش قابل توجه آمارهای مبتلا، فوتی و بستری کرونایی را نظاره‌گر بودیم، اما اگر تصور کنیم که همه‌چیز تمام شده و مجدد غفلت شود این آمارها معکوس می‌شود.

مهندس حسنی تصریح کرد: در 2 ماه اخیر بازدیدهای مشترکی با همکاری اتاق اصناف، سازمان صنعت، معدن و تجارت، سازمان تعزیزات حکومتی، نیروی انتظامی و دستگاه قضایی صورت پذیرفت و در طول این مدت کنترل‌های محسوس و نامحسوس را داشتیم تا برخورد لازم و به‌موقع با خاطیان صورت پذیرد و حقی از رعایت‌کنندگان دستورالعمل‌های بهداشتی ضایع نشود.

وی اضافه کرد: از ابتدای آذر ماه امسال که نظارت‌ها به‌صورت ویژه‌تر انجام می‌شود تاکنون 83 هزارو 411 بازدید از مجموعه‌های مختلف صورت پذیرفته که نتیجه آن منجر به 81 مورد معرفی به دستگاه قضایی، 186 اخطار صادره و 11 مورد پلمب شده است.

رییس اداره سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی مشهد  با ذکر این نکته که در 11 ماهه کرونایی به 52 هزار و 950 شکایت مردمی در سامانه 190 به ثبت رسیده بود رسیدگی شده است، تأکید کرد: از مجموع شکایت مردمی دریافتی از ابتدای بحران کرونا تا این لحظه 12 هزار و 469 مورد آن مربوط به شکایات ثبت شده از ابتدای آذر ماه امسال تاکنون بوده و از مجموع شکایات رسیدگی شده در طول این 11 ماه نیز 17 هزار و 764 مورد آن مربوط به موضوع کرونا بوده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز