آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان بوشهر تا ۷ بهمن ۹۹

۱۳۹۹/۱۱/۰۷ - ۱۴:۳۱:۲۳
کد خبر: ۱۱۲۷۰۱۱
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان بوشهر تا ۷ بهمن ۹۹
آمار‌های دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نشان می‌دهد در هفته نخست بهمن، ۲۸۲ بیمار مبتلا به ویروس کرونا در استان شناسایی شده‌اند و تعداد مبتلایان به ۱۸ هزار و ۳۱۵ نفر رسیده است.

به گزارش برنا، طبق آمارهای کرونایی که روزانه دانشگاه علوم پزشکی بوشهر منتشر می‌کند، ۳۰ دی تعداد مبتلایان شناسایی شده در استان ۱۸ هزار و ۳۳ نفر بوده و این آمار امروز (هفتم بهمن) به ۱۸ هزار و ۳۱۵ نفر رسیده است که نشان می‌دهد در هفته اول بهمن ۲۸۲ بیمار شناسایی شده‌اند.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر با اشاره به آخرین آمار کرونا در استان، گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۷ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری‌شده‌اند و اکنون ۶۸ بیمار در این بخش‌ها هستند.

دکتر سعید کشمیری افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۵ بیمار از بستری‌ شدگان در بخش‌های کرونایی با حال خوب از بیمارستان مرخص شده‌اند که از این تعداد دو نفر به کرونا مبتلا بودند.

او، ادامه داد: امروز مورد فوتی ناشی از ابتلا به کرونا در استان به ثبت نرسید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بابیان اینکه اکنون ۱۴ نفر در بخش‌ مراقبت‌های ویژه بستری هستند، بیان کرد: از این تعداد سه نفر با کمک دستگاه تنفس می‌کنند.

کشمیری همچنین، مجموع جانباختگان کرونا را در این استان تا ۷ بهمن‌، ۸۵۳ نفر اعلام کرد که از این تعداد هشت نفر مشکوک به کرونا بوده‌اند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز