پایانه مرزی تمرچین با افق بیست ساله ساماندهی می‌شود

۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۰۷:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۲۷۱۳۸
پایانه مرزی تمرچین با افق بیست ساله ساماندهی می‌شود
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به لزوم دقت به نیازهای آینده کشورمان در ارتباط با مرز و پایانه‌های مرزی، گفت: پایانه مرزی تمرچین به عنوان یکی از پایانه های مرزی مهم کشور با افق ۲۰ ساله ساماندهی می شود.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، نادر صادقی در جلسه ساماندهی پایانه مرزی تمرچین با بیان این که این مرز به عنوان یکی از گذرگاه‌های مهم اقتصادی کشور مطرح است، اظهار داشت: برنامه ساماندهی این پایانه بایستی برای حداقل بیست سال آینده پاسخگوی نیازهای مبادلات مسافر و کالای بین المللی کشورمان باشد.

وی ضمن تأکید به در دسترس بودن مراکز خدمات رسانی در مرزها، بیان کرد: شرکت‌های خدمات رسانی که در مرز تمرچین برای خدمت گمارده شده‌اند باید وظایف خود را به درستی انجام دهند و اداره کل گمرکات آذربایجان غربی وظیفه نظارت بر این شرکت‌ها را بر عهده دارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی ضمن انتقاد از نحوه ارائه خدمات توسط شرکت‌های خدمات رسان بخش خصوصی در مرزها به ویژه مرز تمرچین، یادآور شد: در صورت عدم رضایت مردم و فعالان بازرگانی و حمل و نقل از خدمات شرکت‌های موجود، از توانایی شرکت‌های خدمات رسان دیگر طی فراخوان عمومی در این مهم استفاده خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به ضرورت کاهش حجم ترافیک جاده دسترسی به مرز تمرچین که جزو بهترین راه‌های دسترسی به گذرگاه‌های مرزی در سطح کشور است افزود: بازنگری در جانمایی در برخی ابنیه و شرکتهای خدمات رسان داخل پایانه در طرح جدید ساماندهی مرز تمرچین مد نظر خواهد بود.

این جلسه با حضور مسئولان کشوری وزارت راه و شهرسازی و مسئولان استانی برگزار شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز