لایحه تعرفه عوارض، درآمدی سال ۱۴۰۰شهرداری سنندج تصویب شد

۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۱۰:۳۳:۰۱
کد خبر: ۱۱۲۷۴۰۰
لایحه تعرفه عوارض، درآمدی سال ۱۴۰۰شهرداری سنندج تصویب شد
مدیر اداره درآمد شهرداری سنندج از تصویب لایحه تعرفه عوارض،بهای خدمات وسایر منابع درآمدی شهرداری سنندج در سال 1400 خبر داد و اعلام کرد: درراستای اجرای عدالت لایحه تعرفه عوارض سال آینده نسبت به سال جاری بر اساس قیمت منطقه ای متغیر است. 

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛هیوا مظفری کرد گفت: لایحه تعرفه عوارض ، بهای خدمات وسایر منابع درآمدی شهرداری تصویب شد.

مدیر اداره درآمد شهرداری سنندج اظهار داشت: تعرفه عوارض ،بهای خدمات و سایر منابع از مهمترین منابع درآمدی وابزار وبرنامه کاری شهرداری ها در راستای تحقق بودجه سالانه است.

هیوا مظفری کرد گفت: سیاست شهرداری سنندج در تدوین لایحه تعرفه عوارض سال 1400 برمبنای عدالت محوری هر چه بیشتر صورت گرفته است.

وی اظهار داشت: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و جهت ایجاد ثبات در تعرفه درآمدی کمترین تغییرات در لایحه درآمدی سال 1400 نسبت به سال 99 انجام شده است و در این خصوص از ابتدای مهر ماه سال جاری مکاتبات و جلسات مختلفی با مدیران شهرداری مناطق و سازمانها و نواحی تابعه انجام شد.

وی افزود: سازمان ها و مناطق و نواحی تابعه پس از بررسی نواقص و ضعف های احتمالی لایحه های سنوات قبل موارد مورد نظر خود را به صورت مکتوب جهت درج در لایحه پیشنهادی به اداره درآمد ارسال نمودند.

مظفری کرد خاطرنشان کرد: پس از بررسی نظرات و موارد مطرح شده این لایحه در دی ماه سال جاری جهت تصویب تقدیم شورای شهر شد و پس از بررسی در کمیسیون بودجه شورا و استفاده از نظرات متخصصان و کارشناسان جزییات لایحه پیشنهادی بررسی و در جلسه فوق العاده 4 بهمن ماه سالجاری توسط اعضای محترم شورای اسلامی شهر تصویب شد و جهت تایید نهایی به فرمانداری ارسال شد.

مدیر اداره درآمد شهرداری سنندج گفت : درراستای اجرای عدالت لایحه تعرفه عوارض سال آینده نسبت به سال جاری بر اساس قیمت منطقه ای متغیر است.

وی تصریح کرد: در تهیه و تدوین لایحه بودجه سال 1400 شهرداری سنندج از نظرات نخبگان و صاحبنظران و همکاری و همفکری سازمانهایی چون صنعت، معدن و تجارت، اصناف ، اتحادیه ها، انجمن انبوه سازان و کانون های تبلیغاتی استفاده شده است. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز