به میزبانی البرز؛

اعضای جدید مجمع ملی جوانان معارفه شدند/ تاکید بر انجام اقدامات اثرگذار در دوره دوم

۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۱۱:۴۰:۴۸
کد خبر: ۱۱۲۷۴۵۱
اعضای جدید مجمع ملی جوانان معارفه شدند/ تاکید بر انجام اقدامات اثرگذار در دوره دوم
مراسم تودیع و معارفه اعضای مجمع ملی جوانان به میزبانی استان البرز در دهکده ورزشی چهار باغ ساوجبلاغ برگزار شد.

 به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز،  این مراسم صبح امروز چهار شنبه با حضور زهره الهیان رئیس فراکسیون سازمان های مردم نهاد مجلس شورای اسلامی ،محمد مهدی تندگویان معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان، اعظم کریمی مدیر کل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان، سجاد سالک مدیرکل مشارکت‌های اجتماعی وزارت ورزش و جوانان، مجتبی جانعلی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز واعضای جدید و قدیم مجمع جوانان کشور به انجام رسید.

مدیرکل مشارکت‌های اجتماعی وزارت ورزش و جوانان در این مراسم با تاکید براینکه دوره دوم مجمع ملی جوانان باید قوی تر از دوره اول باشد گفت: منتخبین باید با اعضای مجامع استانی ارتباط مناسب برقرار کنند.

سجاد سالک خواستار جدیت اعضا در خصوص تنظیم و بررسی اسناد مالی شد و گفت: از فرصت ها در جهت کمک به اعتلای حوزه جوانان در تمام عرصه ها استفاده کنید.

مدیر کل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان دیگر سخنران این مراسم بود و گفت: لازم است که اعضای مجمع ملی جوانان، فرایند و دستور العمل های مربوط به حوزه جوانان را به دقت مطالعه کنند تا با آگاهی کامل پیگیر مطالبات بوده و تسهیلگرى کنند.

اعظم کریمی با بیان اینکه آماده همکاری با اعضای جدید مجمع هستیم گفت: اعضای مجمع ملی جوانان باید به دنبال اقدامات اثرگذار باشند.

این مسئول خواستار شناسایی نیازهای مهارتی سازمان هاى مردم نهاد از سوی مجامع شد و گفت:مهارت افزایی موجب تقویت مجامع استانی می شود در عین حال مجمع ملی جوانان باید نگاه ملى  به مشکلات و موضوعات جوانان داشته باشد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز