استاندار سمنان:

در مقابل خون شهدا و همّت مادران شهید ، هیچ چیز برای گفتن نداریم

۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۱۱:۵۴:۵۵
کد خبر: ۱۱۲۷۴۶۵
در مقابل خون شهدا و همّت مادران شهید ، هیچ چیز برای گفتن نداریم
استاندار سمنان گفت: در مقابل خون شهدا و همّت مادران هیچ چیز برای گفتن نداریم و ملت رشید ایران همواره قدردان رشادت‌های شهدای انقلاب، هشت سال دفاع مقدس، مدافعان حرم اهل بیت (ع) و پاسداران سلامت و وطن هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ علیرضا آشناگر روز چهارشنبه در آیین عطر افشانی و گلباران مزار مطهر شهدا در روز تکریم مادران و همسران شهدا در آستان مقدس امامزاده یحیی (ع) افزود: به روح پرفتوح امام راحل و شهدای هشت سال دفاع مقدس، انقلاب اسلامی، حرم اهل بیت (ع)، شهدای پاسدار سلامت جامعه و سه هزار شهید این دیار سلام و درود می‌فرستم.
وی خاطر نشان کرد: در آستانه دهه مبارک فجر، فرارسیدن این ایام را در درجه اول به خانواده معظم شهدا و به مردم شریف این استان تبریک و تهنیت عرض می کنم.
وی ادامه داد: امروز سالروز وفات ام‌البنین (س) به عنوان روز تکریم همسران و مادران شهداست و برگزاری این آیین بسیار اقدام زیبایی است ، چرا که مادران و همسران شهدا حق عظیمی بر گردن ملت ایران دارند.
استاندار سمنان تصریح کرد: شهدا همانطور که در آرامش ابدی و در باغ رضوان قرار می گیرند در پیشگاه خدواند روزی دارند و بی تردید شوق دیدار معبود برای شهدا کافی است.
استاندار سمنان تصریح کرد: هیچ مرحمی نیست که غم جدایی فرزند و یار را از یک‌ مادر و همسر بتواند آرام و درمان کند.
آشناگر تصریح کرد: خودم را با افتخار جزوی از خانواده بزرگ شهدا می‌دانم و درک می کنم مادری و همسری که عزیزش را به نبرد حق علیه باطل می فرستند، چیزی جز نام و یاد خدا او را آرام نمی کند.
استاندار سمنان تصریح کرد: مسئولیت و جایگاهی که مادران و همسران شهدا دارند کمتر از شهدا نیست و عزیزان با رسالت زینبی از ارزش های شهدا و نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع می کنند.
آشناگر ادامه داد: شهدای انقلاب نماد و افتخار ایران هستند و تمامی این دلاوران با اخلاص کامل بدون هیچ چشم داشتی به تکلیف خود عمل کردند.
وی اضافه کرد: ملت ما در مقاطع مختلف تنها است و کشورهایی که دم از حقوق بشر می زدند در دوران حساس در کنار کشور ما نبودند.
استاندار سمنان افزود: آنچه که ملت ما را نجات داد خون شهدا و همت مردم ایران زمین بود.
استاندار سمنان تصریح کرد: مردم و شهدای ما با رهبری امام راحل ، بُت حکومت شاهنشاهی را شکستند و با مکتب دینی و الهی، مردم ما به مسیر پیروزی رسیدند.
استاندار سمنان خاطر نشان کرد: دوران دفاع مقدس تابلوی بی نظیری از ایثار و شهادت است و تمام خوبی ها در این دوران متجلی شد.
وی تصریح کرد: ملت قهرمان ایران و شهدای والامقام و ایثارگران غیور ، هشت سال با دستان خالی درمقابل کفر ایستادگی کردند و از کیان و خاک کشورمان دفاع نمودند و این نبرد و حفاظت از خاک ایران در طول تاریخ بی سابقه است.
استاندار سمنان افزود: یاد شهدای ایران عزیز را گرامی می داریم و از خدا می خواهیم اندکی از منش این عزیزان را به مدیران، مردم و فرزندان ما اعطا کند چرا که منش این شهدا کیمیاست.
استاندار سمنان گفت: در دوران شیوع ویروس کرونا اگر تلاش کادر درمانی نبود جامعه ما دچار فاجعه می شد و چنین بود که امثال شهید ذاکری بعنوان یکی از شهدای مدافع سلامت استان با درایت و تلاش در کنار بیماران قرار گرفتند.
آشناگر خاطر نشان کرد: مدافعان سلامت با انگیزه شهدای هشت سال دفاع مقدس و دوران انقلاب، از جان خود گذشتند و برای حفاظت از جامعه تلاش نمودند.
وی افزود: شهدای مدافعان سلامت جام خود را کف دست گرفتند و برای سلامت آحاد جامعه در تکاپو بودند و الحمدالله به یاری خداوند در مهار و کنترل این ویروس به ثبات رسیدیم و مردم ، ان شاء الله همچنان دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنند.
وی گفت: اکنون بسیج ، خانواده شهدای پاسدار سلامت و حافظان جان مردم با هدف مشترک در کنار هم هستند و برای صلابت آحاد جامعه تلاش می کنند.
وی گفت: در مقابل خون شهدا و مادران شهید هیچ چیز برای گفتن نداریم و از همت شما مادران و همسران و خانواده شهدا نهایت قدردانی را داریم.
استاندار سمنان افزود: از اینکه در این آیین شرکت کردید نهایت قدردانی را دارم و از خدا می‌خواهم هرآنچه خیّر است برای خانواده شهدا و آحاد جامعه ما نصیب نماید.

 

نظر شما