عرضه اینترنتی گوشت قرمز برای مصرف کنندگان مشهدی در سایت معین کالا

۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۱۳:۱۹:۳۸
کد خبر: ۱۱۲۷۵۸۳
عرضه اینترنتی گوشت قرمز برای مصرف کنندگان مشهدی در سایت معین کالا
رئیس موسسه صنعتی گوشت مشهد از فراهم شدن امکان فروش محصولات پروتئینی با رویکردی نوآورانه به صورت آنلاین برای همشهری های مشهدی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، سید‌مجید موسوی اظهار کرد: موسسه صنعتی گوشت مشهد با انجام خدمات ذبح و استحصال روزانه بیش از ۳۵۰۰راس دام سبک و۳۰۰راس دام سنگین به صورت تخصصی و با نظارت دامپزشکی به عنوان تامین کننده بیش از 80 درصد گوشت قرمز استان شناخته می شود.

وی با اشاره به ظرفیتها و توانمندیهای گسترده این واحد کشتارگاهی افزود: در راستای جلب رضایت حداکثری مصرف کنندگان وایجاد تسهیل در ارائه خدمات و دریافت سفارشات مردم به تازگی امکان فروش محصولات پروتئینی با رویکردی نوآورانه به صورت آنلاین برای همشهری های مشهدی فراهم شده است.

رئیس موسسه صنعتی گوشت مشهد ادامه داد: فروش اینترنتی گوشت قرمز و دیگر محصولات تولیدی موسسه به طور مستقیم و پس از طی مراحل پیش سرد در دستور کار قرار گرفت و امروز با گذر از دوره آزمایشی، گوشت تازه و باکیفیت به صورت بسته بندی شده با قیمت مناسب تر در اوزان و انواع مختلف در بستر سامانه فروشگاهی معین کالا عرضه و به دست همشهریان خواهد رسید.

وی با اشاره به اهمیت رعیات بهداشت و سلامت در مصرف گوشت قرمز و استحصالات خورکی دام از جمله کله پاچه، سیرابی، دل جکر، قلوه و ... در خصوص آخرین مقالات منتشر شده درباره فواید گوشت قرمز برای بدن انسان گفت: این ماده پروتئینی سرشار از مواد مغذی سالم و ضروری برای بدن است که ما در رژیم غذایی خود به آن ها احتیاج داریم.

موسوی افزود: شاید بتوان برای هر کدام از خواصی که گوشت قرمز در سلامت انسان تامین می کند، مواد غذایی مشابهی را پیدا کرد اما وجود تمام این خاصیت ها در کنار هم، این ماده را یکی از غنی ترین مواد مغذی در رژیم غذایی انسان معرفی می‌کند.

وی بیان داشت: بر اساس تحقیقی که در انجمن تغذیه آمریکا منتشر شده، ثابت می شود گوشت گوساله سرشار از آنتی اکسیدان‌هایی نظیر گلوتاتیون به عنوان سم زدا در بدن است. همچنین منبع کم نظیری از مواد معدنی مورد نیاز مانند روی، فسفر، آهن و سلنیوم بوده و وجود مقادیر قابل توجهی از ویتامین های گروه "ب"، ویتامین "ای" و "کا"، آن را از هر ماده غذایی متمایز می کند.

مدیر واحد کشتارگاهی سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی بابیان اینکه نکته حائز اهمیت اینجاست که گوشت قرمز سرشار از آمینواسیدهای سازنده پروتئین هاست، ادامه داد: همه ما می دانیم که گوشت قرمز سرشار از پروتئین است و پروتئین به مثابه بلوک ساختمانی‌ است که برای تولید و ترمیم استخوان، پوست، غضروف و توده‌ی عضلانی به آن احتیاج داریم. با این وجود، بدن انسان توانایی ساخت پروتئین‌های ضروری و مورد نیاز خود را از طریق اتصال آمینواسیدها به یکدیگر دارد.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس این پژوهش، گوشت قرمز در بهبود عملکرد قلب، کاهش عوارض ناشی از دیابت، بهبود عملکرد سیستم ایمنی، درمان کم خونی و حتی کاهش وزن موثر است و نباید از خواص آن غافل شد.

برای مطالعه کامل مقاله 10 مورد از خواص گوشت قرمز برای بدن انسان به لینک ذیل مراجعه کنید

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز