رییس شورای سلامی پلدختر :

احداث وتجهیز دو زمین چمن مصنوعی در سطح شهر پلدختر / احداث خیابان سلامت در ضلع های غربی و شرقی ساحلی شهر

۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۲۰:۲۰:۴۴
کد خبر: ۱۱۲۷۷۹۴
احداث وتجهیز دو زمین چمن مصنوعی در سطح شهر پلدختر /  احداث خیابان سلامت در ضلع های غربی و شرقی ساحلی شهر
غلامرضا نصیری گفت: کاراحداث و ساماندهی خیابان سلامت همراه با ست های ورزشی در خیابان های ساحلی شهر پلدختر در دست اقدام است.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ نصیری روز چهارشنبه درشورای ورزش پلدختر با اشاره به نقش جامعه کوهنوردی شهرستان درمسائل اجتماعی ،ورزشی وبحران های مختلف ،اظهارکرد: تلاش های هیئت کوهنوردی در بحث پاکسازی خیابانها در زمان سیل وهمچنین گندزدایی  معابر شهر با آغازشیوع کرونا   در کنار توزیع کمکهای مردمی  به سیل زدگان  قابل تقدیر است .

او افزود:  کوهنوردان پلدختری در بحران سیل سال 98 و همچنین شیوع ویروس کرونا پای کار آمدند و درکنار نیروهای شهرداری  اقدامات قابل تقدیری در این زمینه انجام دادند.

نصیری بابیان اینکه  در طی 4 سال گذشته  شهرداری وشورای اسلامی شهر در بحث اقدامات ورزشی درکنار ورزشکاران بوده است  از قول مساعد تجهیز خانه کوهنورد در صورت احداث این طرح ورزشی در شهرستان  خبرداد.

رییس شورای اسلامی شهر پلدختر با اشاره به  بحث توسعه ورزش  در سطح شهر  ،خاطر نشان کرد: دوزمین چمن مصنوعی یکی در پارک رضوان که در حال حاضر به بخش خصوصی واگذارشده است ودیگری نیز در پارک شاهد کوی پاسداران احداث شده است که بحث واگذاری ان  به بخش خصوصی  در شرف انجام است .

 نصیری با بیان اینکه در بحث توسعه ورزش و اماکن ورزشی کوتاهی نخواهیم کرد،یادآورشد: کار ساماندهی خیابان ساحلی شرقی که یک خیابان سلامت همراه با ست های ورزشی  در آن احداث خواهد شد وهمچنین ساماندهی مجدد خیابان سلامت قبلی در ساحلی غربی از  پل شهدای 7 تیر تا پل شهدای دولت  نیز در دست اقدام است .

 غلامرضا نصیری تاکید کرد: همچنین پارک ساحلی را مجددا احیا خواهیم کرد که در این راستا نیازمند همکاری دیگر دستگاه ها ازجمله  فرماندار محترم هستیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز