فرماندار چرداول:

۴۳ طرح عمرانی و اشتغالزایی در چرداول افتتاح و کلنگ زنی می شود

۱۳۹۹/۱۱/۱۰ - ۱۴:۵۴:۰۴
کد خبر: ۱۱۲۸۴۱۱
۴۳  طرح عمرانی و اشتغالزایی در چرداول افتتاح و کلنگ زنی می شود
فرماندار شهرستان چرداول با اشاره به اینکه همزمان با ایام دهه فجر امسال ۴۳ طرح عمرانی و اشتغال زا در این شهرستان کلنگ زنی و یا به بهره برداری می رسند، گفت: این طرح ها در زمینه های اقتصادی، عمران شهری، روستایی و عشایری، آب، برق، راه، آموزشی و ارتباطات هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا ایلام، " الیاس فتاحی " افزود: از این تعداد پروژه چهار طرح کلنگ زنی، ۲۹ طرح افتتاحی و 8 پروژه نیز اشتغالزایی بوده که در مجموع بیش از ۷۴۰ میلیارد ریال هزینه در بر داشته است.

وی مهمترین طرح های افتتاحی را دکل و سایت های مخابراتی، تجهیزات بیمارستان و اکسیژن ساز، آسفالت معابر، ارتقای شبکه اینترنت، گازرسانی به چهار روستای بخش زاگرس، روشنایی معابر، شبکه توزیع آب شرب و طرح های آبخیزداری عنوان کرد و اظهار داشت: طرح های مهم کلنگ زنی  این شهرستان،احداث چاه آب روستای کل کل آسمان آباد، طرح های منابع طبیعی، جنگل کاری، تعمیر و زیرسازی معابر و مسکن محرومان هستند.

فرماندار شهرستان چرداول خاطرنشان کرد: همزمان با دهه فجر امسال همچنین 8 طرح اشتغالزایی توسط بنیاد برکت و کمیته امداد امام خمینی(ره) با اشتغالزایی ۷۱۳ نفر و با اعتبار ۲۵۰ میلیارد  ریال به بهره برداری می رسد.

52 پروژه تولیدی و خدماتی درایلام افتتاح و کلنگ زنی می شوند

رئیس سازمان جهادکشاورزی ایلام با اشاره به اینکه دهه فجر امسال تعداد ۵۲ پروژه تولیدی و خدماتی در زیربخش های کشاورزی بمناسبت دهه مبارک فجر افتتاح یا کلنگ زنی می شود، گفت:بیش از ۳۵۵ میلیارد و ۴۳۰ میلیون ریال برای طرح های دهه فجر امسال این سازمان هزینه شده است.

" محمدعلی اقدسی" افزود: از محل کلنگ زنی یا افتتاح این طرح ها تعداد دو هزار و ۶۱ خانوار از مزایای این پروژه ها بهرمند و برای یکهزار و ۴۷۷ نفر نیز اشتغال زایی انجام خواهد شد که مبلغ۱۹۷ میلیارد و ۶۳۰ میلیون ریال اعتبار برای افتتاح و بهره برداری ۴۴ طرح در دهه فجر امسال این سازمان هزینه شده است.

وی با بیان اینکه با افتتاح این طرح ها زمینه اشتغال برای یک هزار و ۴۲۱ نفر و بهره مندی یک هزار و ۹۲۱ خانوار فراهم می شود،اظهار داشت: تعداد هشت طرح با اعتبار ۱۵۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال مورد کلنگ زنی قرار می گیرد که این طرح ها اشتغال زایی ۵۶ نفر و بهره مندی ۱۴۰ خانوار را در پی خواهد داشت.

وی ادامه داد:این طرح ها شامل احداث کانال آبی باغات، پرواربندی بره، گاوداری شیری، پرورش گوسفند، مجتمع گلخانه ای، خوراک دام، سردخانه، آبخیزداری، انتقال آب به عشایر، فرآوری و انجماد محصول باقلا و چندین پروژه دیگر است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز