در هفته نهم لیگ برتر فوتبال بانوان کشور :

ایلام مهمان خود را مغلوب کرد/ سارگل بوشهر ۱ ایلام ۲

۱۳۹۹/۱۱/۱۰ - ۲۰:۲۴:۵۴
کد خبر: ۱۱۲۸۴۷۸
ایلام مهمان خود را مغلوب کرد/ سارگل بوشهر ۱ ایلام ۲
در هفته نهم لیگ برتر فوتبال بانوان کشور که در محل ورزشگاه 15 هزار نفری عدالت ایلام برگزار شد، تیم پالایش گاز ایلام توانست مهمان خود را مغلوب کند و سه امتیاز را به امتیازات خود در صدر جدول اضافه کند

به گزارش برنا ایلام ، این بازی برای بازیکنان هر دو تیم با بازیهای قبلی تفاوت زیادی داشت، زیرا تماشاچی این دوره خانم " مهین فرهادی زاد" معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان بود که می خواست شجاعت بانوان این سرزمین را در میدان بازی به عینه ببیند.

سرمربی تیم پالایش گاز ایلام گفت: از هفته نهم لیگ برتر فوتبال بانوان کشور، تیم پالایش گاز ایلام میزبان تیم سارگل بوشهر بود که در تاریخ 10 بهمن ماه سال جاری راس ساعت ۱۲:۴۵ در ورزشگاه عدالت ۱۵هزار نفری عدالت برگزار شد.

ایناس آراسته نژاد افزود: تیم بوشهر که ۲ بازی اخیر خود را نتیجه خوبی گرفته بود و بازیکنان جدیدی را نیز در نیم فصل دوم جذب کرده بود، توانستند در نیمه اول را با نتیجه ۱-۰ به سود خود پایان دهند.

وی با اشاره به اینکه  تیم پالایش گاز ایلام امروز مهمان خود سارگل بوشهر را با نتیجه دو بر یک مغلوب کرد، خاطرنشان کرد: زننده گلها خانم" زهرا حاتم نژاد" و "سمیه فیضی " از تیم ایلام بودند که در دقیقه ۷۵ خانم "سپیده حاجی نسب" با کارت قرمز مستقیم از بازی اخراج شد.

سرمربی تیم پالایش گاز ایلام با بیان اینکه یک گل دیگر تیم فوتبال پالایش گاز ایلام باز داورافساید حساب کرد و در کل با ۱۰ بازیکن توانستیم این تیم را ببریم واین پیروزی دلچسب را تقدیم عوامل پالایش گاز می کنم.

وی با بیان اینکه تیم پالایش گاز ایلام هم اکنون با 15 امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد، ادامه داد:مدیرعامل و هیات مدیره باشگاه پالایش گاز ایلام در این هفته به ما انگیزه دادند که به یقین در مصاف با تیم فشقایی شیراز حتما سه امتیاز دیگر کسب خواهیم کرد.

نظر شما