مدیرکل ورزش وجوانان لرستان:

سالن سرپوشیده دو و میدانی استان به همت خیرلرستانی تجهیز می شود/ تلاش کردیم باحمایت های خود میزبان خوبی برای مسابقات دو صحرانوردی کشورباشیم

۱۳۹۹/۱۱/۱۱ - ۰۰:۲۱:۳۱
کد خبر: ۱۱۲۸۵۵۸
سالن سرپوشیده دو و میدانی استان به همت خیرلرستانی تجهیز می شود/  تلاش کردیم باحمایت های خود میزبان خوبی برای  مسابقات دو صحرانوردی  کشورباشیم
حشمت امان‌الهی گفت: سالن سرپوشیده دو و میدانی لرستان به کمک مدیرعامل شرکت پلیمر خلیج فارس به زودی تجهیز خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان؛ امان الهی روز جمعه با اشاره به برگزاری مسابقات دو صحرانوردی قهرمانی نوجوانان وجوانان کشور که درمنطقه ده پیر  خرم آباد برگزارشده بودبه خبرنگاران ،اظهارکرد: سالن سرپوشیده دو و میدانی استان که در تیر ماه  98 افتتاح شده بود اما بنا به دلایلی هنوز مورد بهره برداری  قرار گرفته است  به همت دکتر رحمتی عضو هیئت رئیسه فدراسیون دو و میدانی به زودی تجهیز خواهد شد.

اوافزود:  این سالن دو و میدانی اختصاصی ساخته شده بود و از  آقای رحمتی و فدراسیون درخواست کردیم تا ورود کرده و این سالن را برای تجهیز و وارد کردن به چرخه استفاده ورزشکاران تحویل بگیرند.

مدیرکل ورزش وجوانان لرستان گفت: با کمک دکتر رحمتی تجهیزات مورد نظر برای این سالن سرپوشیده خریداری شده و انشاالله به زودی این سالن ،تجهیز و در اختیار هیئت دو و میدانی استان قرار خواهد گرفت.

 امان الهی خاطر نشان کرد:  از دکتر رحمتی مدیرعامل شرکت پلیمر خلیج فارس که همیشه کمک حال ورزش در سطح کلان و سطح استان لرستان بوده‌اند، تقدیر و تشکر می کنیم و به عنوان خیر باعث افتخار استان است.

او عنوان  کرد: در مدت خدمت گزاری ورزش با بحران‌های زیادی روبرو بوده‌ایم و بزرگ‌ترین و مهم‌ترین آن بحران ویروس کرونا است که این ویروس کلاً ورزش را متحول و تعطیل کرده است و به زیرساخت‌های ورزشی استان آسیب‌های زیادی وارد کرده است.

 امان‌الهی  بیان  کرد: در دوران کرونا سعی کردیم یک تحرک و تغییری در ورزش ایجاد کنیم و در فضای مجازی ورزش را به خانه‌ها برده‌ایم و آن را توسعه داده ایم که در این راستا موفق عمل کرده ایم.

مدیرکل ورزش وجوانان لرستان یادآورشد: در برهه کرونا، میزبانی دو صحرانوردی قهرمانی کشور در استان لرستان، خبر خوشی بود که به استان داده شد و سعی کردیم با حمایت های خود از هیات دو و میدانی استان میزبان خوبی برای این مسابقات باشیم.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز