برگزاری جشنواره های موسیقی در پیاده راه فردوسی و بوستان موسیقی سنندج

۱۳۹۹/۱۱/۱۱ - ۱۱:۱۰:۱۸
کد خبر: ۱۱۲۸۷۶۷
مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی خواستار برگزاری جشنواره های موسیقی در پیاده راه فردوسی و بوستان موسیقی سنندج شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ مدیرکل فرهنگ و ارشاد از دفتر موسیقی وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی درخواست نمود است: که  در خصوص برگزاری بخشی از جشنواره های موسیقی  نظیر جشنواره موسیقی فجر ، موسیقی مقامی و نواحی ،جشنواره های اقوام ایرانی و جشنواره موسیقی هند – اروپایی در سنندج  مساعدت نماید.

مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان کردستان با ارسال نامه ای که رونوشت آن هم به شهردار سنندج و انجمن موسیقی استان کردستان ارسال شده از دفتر موسیقی وزارت فرهنگ وارشاد درخواست نموده که زمینه برگزاری جشنواره های موسیقی خیابانی در پیاه راه فردوسی و بوستان موسیقی فراهم شده است .

رستمی عنوان نمود:  با توجه به اینکه سال گذشته سنندج بعنوان شهر خلاق موسیقی به شبکه شهر های خلاق یونسکو پیوست و این امر ضرورت تمرکز برنامه های کلان موسیقی و همچنین در  ترویج موسیقی ایرانی مقامی و نواحی تاثیر گذار است.

وی افزود : معرفی بیشتر موسیقی ایران زمین  در کمک به گردشگری هنری ودر ارتقاء ارز آوری ملی و اقتصاد هنر نیز تاثیر گذار است.

رستمی  گفت: با توجه به اینکه امسال با همت شهرداری سنندج طرح پیاده راه فردوسی اجرا  شد ه وهمچنین  بوستان موسیقی در سنندج راه اندازی شده  می تواند ظرفیت مناسبی برای اجرای برگزاری جشنواره های موسیقی باشد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز