ویژه‌برنامه‌های دهه فجر کمیته امداد یزد تشریح شد

۱۳۹۹/۱۱/۱۱ - ۱۳:۱۳:۱۶
کد خبر: ۱۱۲۸۷۷۲
ویژه‌برنامه‌های دهه فجر  کمیته امداد یزد تشریح شد
قائم‌ مقام کمیته امداد استان یزد برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر و چهل و دومین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی این نهاد را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ "محمدحسن باقریان" قائم‌ مقام کمیته امداد استان یزد در نشست کارگروه همیاری و خدمت‌رسانی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان یزد، گفت: این نهاد برنامه‌های متنوعی را برای گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر امسال پیش‌بینی کرده است.

وی افزود: افتتاح منازل مسکونی مددجویی در شهرستان‌های مختلف، افتتاح و راه‌اندازی مراکز نیکوکاری محله، بهره‌برداری از طرح‌های اشتغال و خودکفایی مددجویی، توزیع ارزاق و کالا و کمک مؤمنانه در بین خانوار تحت حمایت و اهدای جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت، از جمله این برنامه‌هاست.

قائم‌ مقام کمیته امداد استان تصریح کرد: برگزاری مسابقات فرهنگی و دوره‌های مختلف آموزشی برای مددجویان از طریق فضای مجازی، ارائه خدمات مشاوره‌ای و خدمات حقوقی به مددجویان، حامی یابی برای ایتام، محسنین (فرزندان نیازمند غیر یتیم) و سالمندان تحت حمایت، اهداء وام کارگشایی به افراد تحت حمایت در طول ایام‌الله دهه فجر، توزیع سبد بهداشتی لوازم ضروری زندگی بین مددجویان، برگزاری برنامه‌های متنوع در مراکز نیکوکاری محله از دیگر برنامه‌های این نهاد در ایام‌الله دهه فجر سال ۹۹ است.

 باقریان با اشاره به اهمیت توجه ویژه به مددجویان تحت حمایت در این ایام‌الله، گفت: کمیته امداد در نظر دارد با فراهم کردن زمینه دیدار مسئولان و خیران از منازل ایتام و مددجویان تحت حمایت در این ایام، ضمن تفقد و دلجویی، نسبت به رفع بخشی از نیازها و مشکلات آنان با مشارکت مسئولان و خیران استان یزد اقدام کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز