زنگ خطر طغیان کرونا در بافق نیز به صدا درآمد

۱۳۹۹/۱۱/۱۱ - ۱۳:۱۲:۴۲
کد خبر: ۱۱۲۸۷۸۷
زنگ خطر طغیان کرونا در بافق نیز به صدا درآمد
در حالی طی ۴۸ ساعت گذشته شاهد طغیان کووید ۱۹ و افزایش قابل توجه مبتلایان به کرونا در شهرستان ابرکوه بودیم که گزارش‌ها حکایت از به صدا درآمدن زنگ خطر طغیان این بیماری در بافق دیگر شهر این استان خبر می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ دکتر "ابراهیم سلمانی" سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد با اشاره به طغیان بیماری کرونا در شهرستان ابرکوه، اظهار کرد: طی شبانه روز گذشته ۲۰ بیمار مبتلا به کرونا در این شهرستان شناسایی شده‌اند و در مجموع در ۴۸ ساعت گذشته، ۴۷ مورد جدید ابتلا به کرونا در این شهرستان به ثبت رسیده است.

وی افزود: همچنین در شهرستان بافق نیز طی روز گذشته ۱۰ بیمار مبتلا شناسایی شده‌اند که نسبت به روزهای قبل افزایش قابل توجهی داشته و زنگ خطر طغیان بیماری را در این شهرستان به صدا درآورده است.

سلمانی گفت: براساس معیارهای قطعی تشخیصی در شبانه روز گذشته،  ۸۶ بیمار مبتلای قطعی به کرونا در استان شناسایی و ۳۳ بیمار مشکوک به کرونا نیز در بیمارستان‌های استان بستری شدند.

به گفته‌ی این مسئول، متاسفانه طی شبانه روز گذشته، دو بیمار مبتلا به کرونا در استان جان خود را از دست دادند.

دکتر سلمانی تصریح کرد: در حال حاضر ۱۵۰ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری که از این تعداد ۴۱ بیمار در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان قرار دارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز