هفته نهم لیگ برتر فوتبال بانوان باشگاه های کشور؛

دختران وچان کردستان تیم قشقایی شیراز را گل باران کردند

۱۳۹۹/۱۱/۱۱ - ۱۱:۲۷:۴۸
کد خبر: ۱۱۲۸۷۹۱
تیم فوتبال وچان کردستان در هفته نهم لیگ برتر فوتبال بانوان کشور با نتیجه پُرگل 17 – 0 میهمان خود تیم قشقایی شیراز را بدرقه کردند و با کسب 19 امتیاز به مرحله نهایی این مسابقات راه پیدا کردند.
به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ هفته نهم لیگ برتر فوتبال بانوان کشور با برگزاری دیدارهای هفته ماقبل پایانی این مرحله از مسابقات در شهرهای مختلف پیگیری شد.
 
بانوان تیم فوتبال وچان کردستان در این هفته و در ورزشگاه ملک نیای سنندج میزبان تیم شهدای قشقایی شیراز بودند.
 
در این دیدار بانوان فوتبال وچان که هفته قبل یک شکست تلخ را از رقیب خود در سیرجان متحمل شده بودند با یک بازی تهاجمی و روبه جلو میهمان قعر جدولی خود را با نتیجه پُرگل 17 – 0 مغلوب کردندو با راه اندازی این جشنواره گل در خانه سه امتیاز شیرین و نه چندان سخت را کسب کردند.
 
فاطمه مخدومی چهار گل، زهرا قنبری هفت گل، زهره جلالی دو گل و غزاله صالحی پور، فاطمه قاسمی و پروین فرهادی هر کدام یک گل در این بازی برای تیم وچان به ثمر رساندند و یک گل نیز بازیکنان قشقایی وارد دروازه خود کردند.
 
نماینده کردستان که دو امتیاز برای راه یابی به مرحله پلی آف نیاز داشت با کسب این سه امتیاز 19 امتیازی شد و با ایستادن در رده دوم جدول گروه دوم به مرحله نهایی رقابت های لیگ برتر فوتبال بانوان کشور صعود کرد و بازی هفته آینده این تیم مقابل ملوان تشریفاتی خواهد بود.

 

نظر شما