نجات فرد ۵۰ساله در ارتفاعات آبشار دره گاهان تفت

۱۳۹۹/۱۱/۱۱ - ۱۳:۱۱:۱۶
کد خبر: ۱۱۲۸۸۷۲
نجات فرد ۵۰ساله در ارتفاعات آبشار دره گاهان تفت
سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان تفت گفت : فرد 50 ساله ای که در ارتفاعات دره گاهان ( دره آلبالو ) مصدوم و دچار شکستگی از مچ پا شده بود توسط نجاتگران تیم امداد و نجات کوهستان هلال احمر شهرستان رها سازی و جهت تحویل به اورژانس به پایین کوه انتقال داده شد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ "سید قاسم گلشن" سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان تفت اظهار داشت : بعدازظهر دیروز در پی تماس تلفنی اورژانس با شماره ۱۱۲ مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان یزد مبنی بر مصدوم شدن یک نفر در ارتفاعات دره گاهان ( دره آلبالو ) بلافاصله تیم کوهستان هلال احمر از شهرستان تفت به محل حادثه اعزام شد. 

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان تفت گفت: نجاتگران هلال احمر با رسیدن به محل حادثه و رها سازی مصدوم که از ناحیه مچ پا دچار شکستگی شده بود اقدامات اولیه امدادی را بر روی وی انجام دادند. 

 وی با بیان اینکه این عملیات با همکاری عوامل امدادی آتش نشانی شهرستان تفت همراه بود ، عنوان کرد : نجاتگران هلال احمر با استفاده از تجهیزات کوهستان مصدوم را به پایین کوه منتقل و جهت انتقال به مراکز درمانی تحویل عوامل اوژانس دادند. 

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: ندای امداد ۱۱۲ هلال احمر به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به هموطنان است و نیروهای جمعیت هلال احمر در حوادث مختلف آماده امدادرسانی به هموطنان هستند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز