مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان خبرداد:

کاهش ۱۰ درصدی حجم مخازن سدهای لرستان

۱۳۹۹/۱۱/۱۱ - ۱۲:۳۱:۲۰
کد خبر: ۱۱۲۸۸۷۷
کاهش ۱۰ درصدی حجم مخازن سدهای لرستان
"داریوش حسن‌نژاد" از پر بودن 46 درصد حجم مخازن سدهای لرستان خبر داد.

به‌گزارش خبرگزاری برنااز لرستان؛ حسن‌نژاد  روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران در رابطه با آخرین وضعیت مخازن سدهای استان، اظهار کرد: به طور کلی در حال حاضر 46 درصد حجم مخازن لرستان پر است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 10درصد کاهش را نشان می‌دهد.

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای لرستان افزود: حجم مخازن سدها سال گذشته 106.54 میلیون مترمکعب بوده است ودرحال حاضر حجم کل ذخیره شده در پشت مخازن سدها 95.58 میلیون متر مکعب است که نسبت به سال گذشته درهمین زمان 8 درصد کاهش داشته است .

او تصریح کرد : حجم مخزن سد مروک 106 میلیون مترمکعب است که اکنون 33.1 میلیون مترمکعب معادل 34درصد آن پر است که نسبت به سال گذشته در همین تاریخ 32 درصد کاهش داشته است.

حسن نژاد خاطر نشان کرد: مخزن سد ایوشان 52 میلیون مترمکعب ظرفیت دارد و هم اکنون 22.36 میلیون مترمکعب آن پر است و نسبت به دوره مشابه سال قبل کاهش 8 درصدی را نشان می‌دهد.

اودر خصوص سدهای خان آباد، هاله و حوضیان ،گفت: هم اکنون حجم مخزن سد خان آباد 4.58 میلیون مترمکعب پر بوده ونسبت به سال گذشته، 35 درصد کاهش داشته است .حجم مخزن سدهاله پر است و نسبت به مدت مشابه سال قبل تغییری نداشته است .همچنین حجم کل مخزن سد حوضیان 33 میلیون مترمکعب بوده که هم اکنون با ظرفیت 29.76 میلیون مترمکعب نسبت به سال قبل 90 درصد افزایش داشته است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز