گمشدگی ۱۹ نفر در کویر دروازه قرآن یزد

۱۳۹۹/۱۱/۱۱ - ۱۲:۴۶:۵۸
کد خبر: ۱۱۲۸۹۰۲
گمشدگی ۱۹ نفر در کویر دروازه قرآن یزد
19 نفر از هموطنانمان به دلیل نا آشنا بودن با منطقه و تاریکی هوا در کویر دروازه قرآن ( محدوده دریاچه ) گم شده بودند که با تلاش اعضای تیم امداد و نجات هلال احمر شهرستان یزد پیدا و به مکان امن منتقل شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ دکتر "محسن حرازی زاده" مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد اظهار داشت : ساعت 23 جمعه 10 بهمن ماه مفقود شدن 19 نفر ( 5 خانواده ) در کویر دروازه قرآن استان یزد ( محدوده دریاچه پساب) به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان اعلام و بلافاصله یک امداد و نجات هلال احمر شهرستان  برای پیدا کردن افراد به محل اعزام شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت : تیم امداد و نجات هلال احمر شهرستان یزد متشکل از 3 نیرو امدادی با یک دستگاه خودرو به همراه عوامل نیروی انتظامی به محل حادثه اعزام شدند .

حرازی زاده با بیان اینکه این افراد به دلیل نا آشنا بودن با منطقه و تاریکی هوا و گیر افتادن خودرو در کویر گم شده بودند، عنوان کرد : نیروهای امدادی پس از رسیدن به صحنه حادثه و پس از چندین ساعت جستجو افراد گمشده را پیدا و به مکان امن انتقال دادند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد خاطرنشان کرد : تیم‌های امداد این جمعیت در هر ساعت از شبانه روز آماده ارائه خدمت به مردم است و هموطنان در هر ساعت از شبانه روز در صورت بروز مشکل می‌توانند با شماره سه رقمی ۱۱۲ جمعیت هلال احمر تماس بگیرند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز