مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان:

ترویج فرهنگ زیست محیطی در بین ورزشکاران / پیوند محیط زیست و ورزش در سلامت جامعه موثر است

۱۳۹۹/۱۱/۱۱ - ۱۲:۵۳:۱۰
کد خبر: ۱۱۲۸۹۱۴
مهرداد فتحی بیرانوند گفت: پیوند محیط زیست و ورزش به عنوان شاخص های سلامت اجتماعی در جامعه می تواند بسیار راه گشا و موثر باشد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛  فتحی بیرانوند با بیان این مطلب ،اظهارکرد با توجه به نقش فرهنگ سازی و آموزش در حفاظت از محیط زیست و تاثیر گذاری ورزشکاران به عنوان سفیران سلامت جامعه در اشاعه فرهنگ زیست محیطی، این اداره کل با حضور فعال، اقدام به تبلیغات زیست محیطی در بین ورزشکاران حاضر در این مسابقات کرد.

او افزود: با برگزاری جلسات کارشناسی با مسئولین فدارسیون دو ومیدانی کشور و هیئت دو و میدانی استان نسبت به برنامه ریزی و اقدامات موثر فرهنگی و آموزشی در راستای استفاده از ظرفیت به وجود آمده جهت اشاعه فرهنگ ریست محیطی در بین ورزشکارانی که از سراسر ایران به این استان خواهند آمد تبادل نظر صورت گرفت، و در این خصوص اقدامات خوبی جهت ترویج فرهنگ زیست محیطی، توسط اداره کل محیط زیست و هیئت دو و میدانی لرستان به عمل آمد.

فتحی بیرانوند با اشاره به اثرات محیط زیست بر چرخه زندگی انسان ها،گفت: باید این واقعیت را بپذیریم که محیط زیست در تمام فعل و انفعالات عصر حاضر نقش بسزایی دارد و ورزش هم از این قاعده مستثنی است.

او با اشاره بر نقش جوانان و ورزشکاران در سلامت جامعه فخاطر نشان کرد: پیوند محیط زیست و ورزش به عنوان شاخص های سلامت اجتماعی در جامعه می تواند بسیار راه گشا و موثر باشد.

اومحیط زیست سالم را بستر انجام فعالیت های ورزشی دانست و یادآورشد: انجام فعالیت های ورزشی در محیط زیست سالم و مناسب می تواند بیشترین بازدهی و کارایی را داشته باشد.

فتحی بیرانوند گفت: عوامل آموزش، پژوهش و فرهنگ سازی در توسعه فرهنگ محیط زیست در بین ورزشکاران تاثیر گذار است و می بایست به عنوان اولویت های اصلی توسعه فرهنگ محیط زیست در ورزش مد نظر قرار گیرند.

.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز